Firma Farnell element14 zaktualizowała swoją internetową platformę transakcyjną, przygotowując się na rozwój w przyszłości oraz zapewniając sobie elastyczność niezbędną do szybkiego wzrostu i dalszych inwestycji.
Z uwagi na to, że ponad 60% sprzedaży w Europie firma realizuje online, dodanych zostało wiele innowacyjnych funkcji, stworzonych w celu ułatwienia procesu składania zamówienia oraz lepszego dopasowania go do potrzeb klientów firmy.
Przygotowane w oparciu o opinie klientów nowe funkcje usprawniają całość procesu składania zamówienia - od wyszukiwania części po znajdowanie dodatkowych informacji i przeglądanie. Inne ważne usprawnienia to między innymi: szybsze wyszukiwanie oraz możliwość porównania produktów, a także dostęp do rozszerzonych informacji i zasobów związanych z produktem; usprawniony proces płatności, ułatwiający i przyspieszający ostatni etap składania zamówienia; oraz opcje personalizacji, takie jak dodawanie elementów do ulubionych czy konfiguracja wielu adresów dostawy celem przyspieszenia procesu składania kolejnych zamówień.
‒ Przez ostatnie kilka lat regularnie wprowadzaliśmy ulepszenia w funkcjonowaniu naszej strony internetowej, jednak teraz przyszedł czas, aby przeprowadzić inwestycję w postaci usprawnień, które przełożą się na naprawdę znaczące poprawienie doświadczeń naszych klientów. Coraz większa część naszej działalności prowadzona jest online, ważne jest zatem, żebyśmy zapewnili naszym klientom możliwie jak najlepsze doświadczenia i sprawili, aby cały proces był tak łatwy, jak to tylko możliwe ‒ powiedział Alan Paterson, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Farnell element14.
‒ W zeszłym roku wprowadziliśmy te usprawnienia w Ameryce Północnej, przeprowadziwszy wcześniej zakończone powodzeniem próby w Kanadzie, a opinie zwrotne klientów są bardzo pozytywne. W ramach naszej globalnej strategii biznesowej chcemy dawać gwarancję, że klient jest zawsze najważniejszy we wszystkim, co robimy. Ulepszona strona internetowa ma kluczowe znaczenie dla tego procesu ‒ dodaje Paterson.
Aby pomóc klientom w jak najlepszym wykorzystaniu oferowanych przez nas usprawnień i ograniczyć potencjalne problemy związane z tą zmianą, udostępniliśmy samouczek wideo przedstawiający nowe funkcje (można go znaleźć tutaj). Nowa platforma, działająca już w [Poland], zostanie udostępniona we wszystkich krajach europejskich na przestrzeni tego roku.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |