Sprawniejszy proces przyłączania klientów do sieci elektroenergetycznej RWE Stoen Operator
fot. RWE
Zmodernizowane Centrum Obsługi Klienta Dystrybucja kompleksowo przeprowadza klientów przez proces przyłączenia energii do nowopowstałych budynków. Nowa funkcjonalność na stronie www.rwestoenoperator.pl pozwala na bieżące śledzenie wszystkich etapów procesu przyłączeniowego. Klienci w trakcie załatwiania formalności będą informowani SMS-em i e-mailem o postępach w procesie przyłączeniowym.
Unowocześniony COK Dystrybucja ułatwi klientom RWE Stoen Operator przeprowadzenie procesu przyłączania nowopowstałych budynków do sieci elektroenergetycznej. Sprawniejsza organizacja procesu w COK Dystrybucja pozwoli na szybsze załatwienie formalności związanych ze zwiększaniem mocy potrzebnej im w rozwijających się firmach i rozbudowywanych domach. W COK Dystrybucja, mieszczącym się przy ulicy Rudzkiej 18 w Warszawie, można uzyskać niezbędne informacje, dokumenty, a także na miejscu załatwić wszelkie wymagane formalności.
„Przyłączenie do sieci to złożony proces budowlany wymagający dopełnienia wielu formalności nie tylko po stronie RWE Stoen Operator. Szybkość procesu przyłączeniowego jest również uzależniona od decyzji stosownych organów administracji publicznej ale również od szybkości reakcji klienta w niektórych etapach. Rozumiemy, że dla klientów kluczowe są informacje o właściwej kolejności działań i związanych z tym najważniejszych terminów, których dotrzymanie pozwala na usprawnienie procesu przyłączeniowego” – mówi Marek Szczechowicz z RWE Stoen Operator.
Troszcząc się o zapewnienie klientom pełnej orientacji zarówno w kwestii niezbędnych formalności jak i postępów w przebiegu sprawy, RWE Stoen Operator uruchomiło nową funkcjonalność na stronie www.rwestoenoperator.pl. „Jest ona dedykowana tym klientom, którzy albo zamierzają przyłączyć energię do nowych inwestycji, albo planują zwiększyć moc przyłącza. Po zalogowaniu każdy z klientów w dowolnym momencie będzie miał dostęp do indywidualnego konta na którym jest możliwość podglądu swojej sprawy” – dodaje Radosław Pacuk nadzorujący proces przygotowywania i uruchomienia portalu z ramienia RWE IT.
Oprócz precyzyjnych i przejrzystych wyjaśnień na temat poszczególnych elementów złożonego procesu, strona oferuje dostęp do niezbędnych dokumentów. Od ich prawidłowego wypełnienia i złożenia zależy uruchomienie procedur wynikających z obowiązującego prawa.
Nowa funkcjonalność na stronie www.rwestoenoperator.pl zapewnia nie tylko transparentność procesu przyłączeniowego ale i podgląd online w dowolnym momencie działań, począwszy od wypełnienia wniosku i załączenia wymaganych dokumentów, poprzez złożenie wniosku, otrzymanie warunków przyłączenia i umowy przyłączeniowej, aż do finalnej realizacji przyłącza. Przez cały okres trwania procedury zakończenie poszczególnych etapów procesu przyłączeniowego jest raportowane klientowi poprzez wiadomości SMS i korespondencję mailową.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.