Pompa dla elektronicznie sterowanych napędów jazdy na wysokie ciśnienia pracy - MASZYNY BUDOWLANE - POMPY - POMPA WIELOTŁOKOWA - POMPA OSIOWA
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Pompa dla elektronicznie sterowanych napędów jazdy na wysokie ciśnienia pracy
drukuj stronę
poleć znajomemu

Pompa dla elektronicznie sterowanych napędów jazdy na wysokie ciśnienia pracy

Pompa dla elektronicznie sterowanych napędów jazdy na wysokie ciśnienia pracy
fot. Bosch Rexroth

Pompa wielotłokowo osiowa o zmiennej wydajności A4VG seria 35

Tendencja jest wyraźnie widoczna: coraz więcej producentów kompaktowych maszyn budowlanych i pojazdów komunalnych rozwija nowe koncepcje napędów jazdy z wyższym ciśnieniem roboczym i sterowaniem elektronicznym. Ich celem jest ograniczenie zużycia paliwa i emisji spalin, a także poprawa komfortu jazdy. Nowa pompa wielotłokowo-osiowa o zmiennej wydajności A4VG serii 35 firmy Bosch Rexroth ze zintegrowanymi przetwornikami i wyższymi ciśnieniami maksymalnymi spełnia wymagania takich nowoczesnych zelektronizowanych napędów jezdnych.

Korzyści dla klientów:

  • Pompa szczególnie nadaje się do sterowanych elektronicznie napędów jazdy dzięki zintegrowanym przetwornikom ciśnienia,
  • Ułatwia powiązanie systemów sterowania maszyny: silnika napędowego, napędu jazdy oraz napędów dodatkowych,
  • Kompaktowa budowa i duża gęstość generowanej mocy,
  • Umożliwia obniżenie nakładów prac projektowych ponoszonych przez producentów maszyn,
  • Kompletne rozwiązanie od jednego producenta.

Funkcje i zalety

Zastosowanie szczególnie w zelektronizowanych napędach jazdy

Dzięki zintegrowanym przetwornikom nowa pompa A4VG serii 35 firmy Bosch Rexroth spełnia wymogi napędów jezdnych przyszłości. Zintegrowane czujniki ciśnienia ułatwiają elektronizację napędów jazdy w układach zamkniętych. Dzięki tym cechom pompa A4VG serii 35 wpisuje się w trend coraz bardziej ścisłego powiązania sterowania silnika napędowego i systemu sterowania napędem jazdy maszyny. Co więcej, bazuje ona na sprawdzonej konstrukcji grup rotacyjnych serii 32 z tarczą wychylną o wielkości od 56 do 90 cm3/obr.

Kompaktowa budowa i duża gęstość generowanej mocy

Nowa pompa wielotłokowo osiowa o zmiennej wydajności A4VG serii 35 wyróżnia się swoją kompaktową budową. Jej konstrukcja została zoptymalizowana z wykorzystaniem widm obciążeń występujących w napędach jazdy by w konsekwencji uzyskać mniejsze wymiary i wysoką sprawność. Ciśnienie nominalne 400 bar oraz maksymalne 530 bar wpisują się w wymagania producentów maszyn podwyższania zakresów ciśnień roboczych.
 
Dane techniczne:
Osiowa pompa wielotłokowa o zmiennej wydajności A4VG seria 35
Wielkości:    od 56 cm3 do 90 cm3/obr
Ciśnienie nominalne:    400 bar
Ciśnienie maksymalne:    530 bar
Przyłącza robocze:    Przyłącza kołnierzowe SAE usytuowane na ścianie bocznej
Urządzenia sterujące:    ET sterowanie elektroniczne bezpośredniego działania z dwoma zaworami redukcyjnymi
Opcje wykonania:    Napęd przelotowy, przetworniki ciśnienia
Karta katalogowa:    RE92035

Zredukowane nakłady prac inżynierskich po stronie producentów maszyn

Pompa wielotłokowo osiowa o zmiennej wydajności A4VG serii 35 może być dostępna jako pojedynczy zespół lub kompletne rozwiązanie wraz z optymalnie dobranymi silnikami hydraulicznymi oraz nowym dedykowanym oprogramowaniem napędu jazdy firmy Bosch Rexroth.

Uwzględnienie funkcjonalności poszczególnych zespołów w oprogramowaniu pozwala na ich aktywację lub dezaktywację w zależności od potrzeb. Dzięki temu pompa A4VG serii 35 przyczynia się do ograniczenia konwencjonalnych nakładów prac projektowych przy opracowywaniu nowych koncepcji napędów maszyn.

Kompletne rozwiązanie od jednego producenta

Firma Bosch Rexroth oferuje również kompletne rozwiązania systemowe napędów jezdnych od jednego producenta obejmujące silniki hydrauliczne wysokiej sprawności typu A6VM oraz nowe oprogramowanie BODAS napędów jazdy DRCA4x/eDA. Wszystkie zespoły mają w nim zdefiniowane funkcjonalności, których parametry są następnie optymalnie dostrajane. Ogranicza to czas i koszty prac inżynierskich, a często także oznacza brak konieczności programowania przez producentów maszyn. Ich zadaniem pozostaje zdefiniowanie dla produkcji seryjnej ostatecznych parametrów pracy maszyny lub pojazdu.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
Bosch Rexroth Sp. z o.o.
Bosch Rexroth Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 102/104, Warszawa
tel.  +48 22 738 18 00
$nbsp;
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl