Parking dla rowerów wyposażonych we wsparcie w postaci silnika elektrycznego został otwarty w pobliżu Sakura Shinmachi Station w Tokyo Wspólnie z podobnym przystankiem w Kyodo Station są w stanie przyjąć 100 rowerów elektrycznych gdzie obsługa jednego wyceniona jest na 300 jenów / dzień.
Elektryczność generowana przez panele słoneczne jest przechowywana w bateriach litowo jonowych o dużej pojemności a następnie wykorzystywana jest do ładowania również litowo-jonowych baterii w rowerach. Każdy parking zbudowany jest z 36 paneli słonecznych o mocy 210 każdy co daje 7,56kW mocy wyjściowej całej stacji. Pojemność akumulatorów zapasowych to 9,678kWh w każdej stacji. Każdy rower może samodzielnie przejechać 30km wykorzystując własną baterię o pojemności 160Wh. Po pełnym naładowaniu system może działać przez 2-3 dni pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych.
techon.nikkeibp.co.jp
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |