Południowokoreański gigant Samsung zaprezentował tablet, w którym pokłada nadzieje, że stanie się głównym konkurentem iPada, który odniósł ogromy sukces na rynku.
Galaxy Tab zaprezentowany na targach IFA w Berlinie, ma dotykowy ekran o przekątnej 7" (17,8cm). Jest to sporo mniej niż w mierzącym 9,7" iPadzie. Nad jego pracą czuwa Google Android 2.2.
"Samsung rozpoznał potencjał tej gałęzi rynku i wierzy, że dzięki urządzeniu Galaxy Tab dostarczy wyjątkowe urządzenie na rynek" - mówi szef komunikacji mobilnej Samsunga JK Shin.
Galaxy Tab waży 380g (0,8 funta) - to prawie połowa iPad'a (1,5 funta). W Korei i na rynku europejskim pojawi się w europie w połowie września, a w przeciągu następnych kilku miesięcy na wszystkich pozostałych rynkach.
Urządzenie Samsunga wygrywa z iPadem również pod względem ceny. Podstawowy model Galaxy Tab ma kosztować od 499 dolarów w USA do 499 euro w Europie. Według przecieków urządzenie będzie jednak droższe w Niemczech (799 euro) i Francji (699 euro).
Apple sprzedało ponad 3 mln iPadów w 80 dni. Po premierze urządzenia w USA w kwietniu, niektórzy klienci czekali po kilka tygodni na urządzenie. Zobaczymy czy Galaxy Tab w podobnym stopniu wzbudzi zainteresowanie potencjalnych klientów.
Więcej o akcesoriach i specyfikacji technicznej na stronie produktu Galaxy Tab
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |