Klienci ENERGI mogą w przyszłym roku otrzymywać rachunki za prąd z 5-procentową zniżką lub bez opłaty handlowej. Muszą tylko do 31 października zdecydować się na wybór upustu i złożyć wniosek. Oferta skierowana jest do firm i instytucji.
Klienci ENERGI mogą wybrać gwarantowany 5-procentowy rabat w stosunku do cen cennikowych obowiązujących w 2011 roku lub brak opłat handlowych. Opłata handlowa, w zależności od cyklu rozliczeniowego i taryfy, wynosi od 8 do 120 zł.
- Nasza oferta to zapewnienie niższej od standardowego cennika ceny energii elektrycznej. Niezależnie od tego, którą promocję klient wybierze, ma pewność że jego firma w 2011 będzie płacić niższe rachunki - dodaje Ireneusz Kulka, wiceprezes ENERGA-Obrót SA.
Aby skorzystać z oferty należy najpóźniej do 31 października złożyć wniosek w najbliższym Biurze Obsługi Klienta ENERGI lub wysyłać go pocztą. O skorzystaniu z oferty decyduje kolejność zgłoszeń.
Natomiast do nowych klientów, niekorzystających dotąd z usług gdańskiej grupy energetycznej, skierowana jest inna oferta. Małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowane obniżeniem kosztów za energię elektryczną firmy muszą jedynie zeskanować swoją fakturę i za pośrednictwem strony www.pradtaniej.pl przesłać ją do ENERGI. W ciągu kliku dni otrzymają propozycję pozwalającą im generować oszczędności z tytułu zmiany sprzedawcy. Dodatkowo klienci mogą wybrać, czy chcą mieć cenę gwarantowaną do końca 2010 roku, 2011 roku czy też przez 12 miesięcy od podpisania umowy. Oferty przygotowane w oparciu o faktury są dopasowane do indywidualnych potrzeb danej firmy.
Od września 2009 r. ENERGA pozyskała ponad 800 nowych klientów biznesowych. To obecnie ponad 18 tysięcy nowych punktów poboru. Z oferty ENERGI skorzystały m.in. TP SA i PTK Centertel oraz Tesco, Nordea, Wienerberger, Vectra, Kopalnia Adamów, Philips, Stacje Paliwowe LOTOS, Bank Milenium, Grpa Orbis, PKO BP. Ostatnio ENERGA pozyskała wielu klientów na południu Polski, szczególnie na Podhalu. Na ofertę spółki zdecydowały się miejscowe hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe, ale także kolejni prestiżowi odbiorcy, m.in. Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (TOPR) oraz schroniska w Tatrach: schronisko Morskie Oko, schronisko Kalatówki, schronisko na Hali Kondratowej i schronisko w Dolinie Roztoki. ENERGA wygrała też przetarg na dostawy energii elektrycznej dla obiektów straży granicznej oraz dla Urzędu Miejskiego w Zakopanem. Od marca, to właśnie ENERGA oświetla zakopiańskie ulice, w tym słynne Krupówki.
Pozyskanie tak dużej liczby nowych klientów to efekt aktywnych działań spółki, która od samego początku położyła duży nacisk na komunikację sprzedażowo - produktową. Przykładem tych działań był m.in. cykl spotkań z klientami konkurencyjnych spółek, a także takie oferty, jak: "60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną", „Cena Gwarantowana na 4 lata" oraz audyt energetyczny, świadectwa energetyczne czy kompensacja mocy biernej, czyli usługi , dzięki którym firmy mogą zracjonalizować zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wydatki na prąd.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |
Walczą o klienta??