Stylistyka produktów nabiera coraz większego znaczenia
Europejczycy zwracają coraz większą uwagę na wzornictwo i chcą, by ich telewizory dobrze się prezentowały podczas chwil spędzanych w Święta z rodziną i znajomymi.
W okresie tegorocznego Bożego Narodzenia aż 64% Europejczyków postanowiło oszczędzać i bawić się w domu, zamiast wzorem lat ubiegłych szaleć na zorganizowanych imprezach – wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie Sony przez niezależny podmiot. Oznacza to, że kluczową rolę w tworzeniu atmosfery rozrywki będzie odgrywał domowy telewizor, który posłuży między innymi do oglądania radosnych programów świątecznych, do gier i do oglądania najnowszych filmów z płyt DVD i Blu-ray. Wyniki ankiety pokazują, że dla 53% Europejczyków od wielkości telewizora ważniejszy jest jego wygląd. I kto mówi, że wielkość ma znaczenie! Co więcej, zdaniem 58% z ponad 5000 respondentów telewizor będzie ważnym elementem świątecznej zabawy i rozrywki z rodziną i przyjaciółmi. Widać więc, że wymagający nabywcy ze starego kontynentu nie tylko poświęcają coraz więcej uwagi wzornictwu, ale i chcą zaimponować swoim stylem znajomym i rodzinie!
Przeprowadzona w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Niemczech pokazała, że 64% kupujących nowy telewizor za niezwykle ważne uważa jego wzornictwo. Warto o tym pamiętać, przeznaczając oszczędności z pozostania w domu na specjalny prezent świąteczny dla bliskiej sobie osoby.
„Nabywcy oczekują obecnie od domowych systemów coraz większych możliwości, nie tylko w sensie funkcjonalnym, lecz także we wzornictwie odzwierciedlającym indywidualny styl życia”, komentuje Tak Kawagoi, dyrektor w Europejskim Centrum Projektowania Sony. „Stylistyka produktu na ogromne znaczenie. Jako Sony uważamy, że telewizor powinien nie tylko tworzyć harmonijną całość z wystrojem domowego wnętrza, lecz także móc odgrywać główną rolę w domowej rozrywce. Jestem przekonany, że w tegoroczne Boże Narodzenie bardzo wiele telewizorów będzie służyło do wspólnych gier na konsolach i oglądania filmów!”
Informacje uzupełniające
Ankietę przeprowadzono wśród czytelników z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Włoch
W ankiecie, przeprowadzonej przez niezależną agencję GlideInsight, wzięło udział 5055 osób
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.