Wcześniej VLT® DriveMotor FCM 106 był dostępny tylko z silnikami asynchronicznymi IE2. Teraz można go zamówić fabrycznie również z silnikami PM.
Zwarta konstrukcja zmniejsza koszty instalacji VLT DriveMotor FCM 106 z silnikiem IE4 PM stanowi nową alternatywę o wyższej sprawności w porównaniu do rozwiązania opartego o silnik asynchronicznego. FCM 106 z silnikiem IE4 spełnia klasę efektywności IES2 zgodnie z normą EN 50598-2. Dlatego zapewnia przyszłościowe rozwiązania dostosowane do najbardziej rygorystycznych wymagań i norm. Jednocześnie zapewnia minimalne zużycie energii na kWh energii transmitowanej.
Kompaktowa konstrukcja VLT DriveMotor przyczynia się znacząco do zmniejszenia zarówno kosztów instalacji jak i złożoności. Przez co eliminuje konieczność dodatkowego chłodzenia, szaf czy długich przewodów silnikowych, czyli dalszą redukcję kosztów.
Z wbudowanym wentylatorem, pompą i podstawowych funkcjami aplikacyjnymi, w tym VVC + sterowanie silnikiem, VLT DriveMotor to oszczędność miejsca, a przede wszystkim wydajne i niezawodne rozwiązanie alternatywne w zakresie 0.55-7.5 kW.
Do zastosowań, w których wymagany jest konkretny silnik, polecanym przez Danfoss rozwiązaniem jest FCP VLT DriveMotor 106. Jest to sama przetwornica, która daje możliwość montażu na silniku dzięki płycie adaptera. Jest to ogromne ułatwienie montażu napędu bezpośrednio na swobodnie wybranym silniku lub alternatywnie montażu na ścianie czy innej powierzchni w jego pobliżu.
VLT DriveMotor FCM 106 z silnikiem IE4 PM, prezentowany był ostatnio miedzy innymi na targach ISH we Frankfurcie.
Źródło: Danfoss
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |