– Stadion Narodowy konsekwentnie realizuje politykę współpracy z najlepszymi markami z poszczególnych branż. Dołączenie przez OSRAM, światowego lidera w branży oświetleniowej, do grona oficjalnych dostawców jest potwierdzeniem, że rozwiązania dostarczane przez tę firmę na najlepszy wielofunkcyjny obiekt w tej części Europy sprawdzają się. Jako operator Stadionu Narodowego cieszymy się też, że nasi partnerzy dodatkowo doceniają ten obiekt biznesowo, korzystając z jego powierzchni konferencyjnych oraz VIP – podkreśla Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych spółki PL.2012+.
Za oświetlenie elewacji Stadionu Narodowego firma otrzymała już międzynarodową nagrodę Lighting Design Awards. To jedyne miejsce w Polsce gdzie wykorzystano aż 1648 opraw Liner XB-36, z których każda wyposażona jest w 36 modułów LED dużej mocy. Świecące na biało lub czerwono oprawy mogą być dowolnie ściemniane lub rozjaśniane.
– Założyliśmy, że rozświetlona fasada powinna "komunikować" się z widzami i przechodniami. Nowoczesny system sterowania, który również dostarczyła firma OSRAM, umożliwia kreowanie dynamicznych scenariuszy świetlnych, napisów, znaków graficznych i innych efektów podczas ważnych wydarzeń. Nasze rozwiązanie pozwoliło na przemianę statycznej bryły budynku w multimedialny ekran – mówi Janusz Mitko, dyrektor marketingu i strategii sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie OSRAM.
Zobacz też: Multimedialne fasady LED
OSRAM odpowiada za oświetlenie wielu tego typu obiektów na świecie. Oprócz elewacji Stadionu Narodowego firma rozświetla m.in. stadion w São Paulo – jedna z aren piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii, czy paryski Disneyland.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |