GE stworzyło 14 nowych technologii w ramach pakietu Industrial Internet Predictivity. Dzięki nim globalne branże przemysłu będą mogły zminimalizować nieplanowane przestoje maszyn, zwiększyć produktywność, dokonywać przeglądów prewencyjnych, obniżyć koszty paliwa i ograniczyć emisje. Rozwiązania GE będą obsługiwane przez Predix, pierwszą przemysłową platformę, która umożliwi ustandaryzowaną i bezpieczną interakcję maszyn, ludzi i big data. GE rozwija ekosystem wraz z nowymi partnerami, między innymi AT&T, Cisco i Intelem. Pomogą oni firmie zwiększyć potencjał urządzeń w zakresie przewodowego i bezprzewodowego transferu danych.
– Przemysł generuje ogromne ilości danych. Są one kluczowe z punktu widzenia jego działalności i mają niesłychanie złożoną strukturę. Naszym największym wyzwaniem i zarazem szansą jest bezpieczne zarządzanie tymi danymi i ich analizowanie z korzyścią dla naszych klientów i całego społeczeństwa. Pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwolą nam zawczasu reagować na ewentualne problemy, wyposażamy nasze produkty w czujniki, które nieustannie monitorują ich pracę. W ten sposób nasi klienci uzyskają wzrost produktywności i będą w stanie wyeliminować nieplanowane przestoje. Dzięki monitorowaniu, przewidywaniu i korekcie pracy urządzeń, Internet przemysłowy pozwoli liniom lotniczym, kolejom i elektrowniom osiągnąć optymalną wydajność – powiedział Jeff Immelt, prezes i CEO GE.
GE oferuje swoim klientom już w sumie 24 rozwiązań z pakietu Predictivity, w tym 14 produktów wprowadzonych w tym miesiącu. Umożliwiają one optymalizację zasobów i operacji, dostarczając bardziej elastycznych rozwiązań dla urządzeń i procesów operacyjnych. Dzięki temu działają one w sposób bardziej wydajny, konsumują mniej paliwa, ich serwis odbywa się z optymalną efektywnością, a nieplanowane przestoje są minimalizowane.
Już w zeszłym roku klienci zanotowali zwiększoną wydajność swoich zasobów. Dla przykładu: z oprogramowania GE korzysta Szpital Episkopalny pod wezwaniem Św. Łukasza. Zarządzając w ten sposób danymi pacjentów i sprzętu, placówka zmniejszyła czas przygotowywania łóżek o 51 minut, ograniczając tym samym czas oczekiwania pacjentów na przyjęcie. GOL Airlines również korzysta już z oprogramowania GE – monitoruje, analizuje i dostosowuje trasy lotu i zużycie paliwa. Firma przewiduje, że w ciągu najbliższych 5 lat zaoszczędzi 90 milionów dolarów.
Pierwsze dziesięć produktów wprowadzonych w zeszłym roku przyniosło w tym roku zyski rzędu 290 milionów dolarów, złożono już kolejne zamówienia warte 400 milionów dolarów. 14 nowych technologii GE znalazło już 14 klientów. W ogłoszonej w tym miesiącu ofercie znajdują się:
Optymalizacja zasobów:
Optymalizacja operacji:
Źródło: GE
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |