6 czerwca 2013 Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, Polska Fundacja Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL i Energetyczne Centrum S.A. podpisały trójstronne porozumienie dotyczące nawiązania trwałej współpracy w zakresie obniżania cen sprzedaży energii elektrycznej wykorzystywanej przez operatorów sieci telewizji kablowych, ich pracowników oraz abonentów, a także zmniejszenia kosztów eksploatacji urządzeń elektronicznych.
W podpisanym dokumencie spółka Energetyczne Centrum S.A., niezależny sprzedawca energii elektrycznej, zobowiązuje się do oferowania członkom PIKE możliwości zawarcia umów sprzedaży energii elektrycznej na preferencyjnych warunkach, w tym: indywidualnej negocjacji cen za 1 MWh i obniżenie dotychczasowych kosztów ponoszonych na energię elektryczną, a także gwarancji stałej ceny sprzedaży energii elektrycznej dla pracowników i klientów operatorów sieci kablowych zrzeszonych w PIKE, nawet przez okres 3 lat od momentu podpisania umowy z Energetycznym Centrum. Członkowie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, pracownicy i abonenci, będą mogli skorzystać nie tylko ze specjalnej oferty obejmującej sprzedaż energii elektrycznej, ale również z usług dodatkowych oferowanych przez Energetyczne Centrum, w tym m.in. oferty medycznej LUX MED i Domowego Assistance.
Dzięki podpisanemu porozumieniu Klienci operatorów sieci kablowych - członków PIKE - będą mogli wkrótce skorzystać również ze wzbogaconej oferty, która obok tradycyjnych już produktów jak telewizja, Internet i telefon, będzie również obejmować sprzedaż energii elektrycznej.
– Cieszymy się ze współpracy z PIKE i PIKSEL. Podpisany dokument to wymierne korzyści dla każdej ze stron. Porozumienie wpisuje się bardzo dobrze w strategię naszej Spółki, która zakłada m.in. świadczenie na najwyższym poziomie usług kompleksowych odpowiadających na potrzeby gospodarstw domowych – mówi Grzegorz Bruski, Wiceprezes Zarządu, Energetyczne Centrum S.A.
– Oferta wynikająca z podpisanego porozumienia z Energetycznym Centrum wpisuje się w proponowaną operatorom zrzeszonym w PIKE strategię świadczenia dla abonentów całego wachlarza kompleksowych usług towarzyszących, znacznie wykraczających poza standardowe usługi dostawy telewizji, telefonii oraz internetu. Tego typu współpraca przyniesie ewidentne korzyści dla naszych klientów, którzy poza odczuwalnymi oszczędnościami będą mogli regulować także inne należności w biurach obsługi klientów naszych operatorów – dodaje Jerzy Straszewski, Prezes PIKE.
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zrzesza ponad 100 firm stanowiących integralną część polskiego rynku mediów elektronicznych. Do Izby należą operatorzy szerokopasmowej komunikacji elektronicznej oraz producenci i dystrybutorzy sprzętu i usług wykorzystywanych przez operatorów w ich działalności biznesowej. Operatorzy – członkowie Izby, docierają w całej Polsce do prawie 3,9 miliona abonentów, świadcząc dostęp do programów telewizyjnych i radiowych oraz usługi internetu i telefonii w wersji tradycyjnej, kablowej, jak i mobilnej. Reprezentują blisko 80% krajowego rynku telewizji kablowej.
Źródło: PIKE
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |