Cisco ułatwia tworzenie, wyszukiwanie, udostępnianie i korzystanie z materiałów wideo w przedsiębiorstwach
W ramach strategii zapewniania przedsiębiorstwom możliwości udoskonalenia współpracy biznesowej i komunikacji, firma Cisco zaprezentowała nowe rozwiązania, zaprojektowane z myślą o umożliwieniu każdemu pracownikowi pełnienia roli producenta wideo. Korzystając z nowych produktów firmy Cisco można:
- Nagrywać i udostępniać materiały i treści wideo w czasie rzeczywistym za pomocą systemu Cisco TelePresence® lub innych punktów końcowych wideo. Dzięki temu można w łatwy sposób zwiększyć użyteczność materiałów wideo przechowywanych lub przekazywanych na żywo w ramach imprez, szkoleń i komunikacji w przedsiębiorstwie.
- Korzystać z doskonałych funkcji wyszukiwania w samych materiałach wideo. Zamiast marnować czas na przeglądanie wielu godzin nagrań wideo w celu odnalezienia odpowiedniego klipu, za pomocą kilku kliknięć myszką można prosto przejść do szukanego fragmentu - wypowiedzianego słowa lub zwrotu albo określonego mówcy.
Ponadto firma Cisco zaprezentowała innowacyjne rozwiązania, które zapewnią więcej możliwości łatwego wdrażania technologii wideo w całym przedsiębiorstwie, od biurek po sale konferencyjne. Innowacje te umożliwiają realizację zobowiązań podjętych w listopadzie. Firma Cisco poinformowała wówczas, że wszystkie nowe punkty końcowe służące do usprawnienia współpracy w przedsiębiorstwie będą obsługiwać technologię wideo. Firma Cisco poinformowała o wprowadzeniu na rynek następujących rozwiązań:
- Nowy punkt końcowy Cisco TelePresence o przekątnej 47 cali, który został zaprojektowany z myślą o optymalnej, realistycznej komunikacji w biurze lub niewielkiej sali konferencyjnej.
- Nowy interfejs użytkownika punktów końcowych Cisco TelePresence, który łączy najlepsze cechy technologii błyskawicznego inicjowania wideokonferencji (one-button-to-push) firmy Cisco z bogatym zestawem funkcji obsługi ekranów dotykowych.
- Pierwsza linia telefonów Cisco® Unified IP Phone, wyposażonych we wbudowane kamery, która stanowi łatwą i ekonomiczną metodę rozpowszechnienia i wdrożenia usług telekomunikacyjnych z obsługą wideo. Urządzenia te będą współpracować z wieloma punktami końcowymi firmy Cisco - począwszy od systemów biurkowych, po pomieszczenia z systemem Cisco TelePresence - a także będą oferować możliwość ograniczenia zużycia energii, co pomoże przedsiębiorstwom w realizacji inicjatyw ekologicznych.
Nowe produkty, wraz z zapowiedzianymi osiągnięciami w zakresie architektury sieci medialnej firmy Cisco, mogą pomóc w bardziej powszechnym wdrożeniu technologii wideo oraz usprawnieniu tworzenia, dostarczania i korzystania z treści wideo.
Każdy może być producentem treści wideo
- Cisco TelePresence Content Server 5.0
- Wraz z wprowadzeniem Cisco TelePresence Content Server 5.0, użytkownicy zyskali dostęp do kompleksowego rozwiązania służącego do nagrywania i transmisji strumieniowej treści wideo. System umożliwia nagranie spotkania przeprowadzone z użyciem Cisco TelePresence w wysokiej jakości (1080p przy 30 kl./s) lub w rozdzielczości 720p przy 60 kl./s, a następnie natychmiast wyświetlić i udostępnić to nagranie innym użytkownikom dzięki integracji z aplikacją Cisco Show and Share®.
- Show and Share, platforma firmy Cisco do udostępniania materiałów i transmisji internetowych, jest teraz dostępna w języku francuskim, hiszpańskim i angielskim. Ponadto aplikacja Show and Share jest ściśle zintegrowana z Cisco Quad ™ - oprogramowaniem społecznościowym dla przedsiębiorstw firmy Cisco
- Rozwiązanie Cisco TelePresence Content Server 5.0 zostanie wprowadzone do sprzedaży w marcu.
- Cisco MXE 3500 Media Experience Engine
Cisco MXE 3500 (Media Experience Engine) to wydajne i elastyczne urządzenie sieciowe, które wraz z Cisco MXE 5600 udostępnia usługi konwersji multimediów, umożliwiające wykrywanie, nawiązywanie połączenia, nagrywanie, wzbogacanie i dostarczanie treści wideo. Nowe funkcje urządzenia MXE 3500:- Integracja funkcji analitycznych platformy Cisco Pulse® służących do wyszukiwania materiałów wideo, dzięki którym można uniknąć czasochłonnego procesu oglądania wielu godzin nagrań wideo w celu odnalezienia odpowiednich treści. Dzięki funkcjom analitycznym rozwiązania Cisco Pulse urządzenie Cisco MXE 3500 automatycznie oznacza słowa i mówców na filmach, więc użytkownicy mogą łatwo i szybko przeszukać materiały wideo i odnaleźć osobę mówiącą oraz potrzebne treści.
- Nowy, wykorzystujący przeglądarkę interfejs zapewnia szybkie i łatwe rozpowszechnienie oraz funkcje postprodukcji. Użytkownicy mogą w prosty sposób przesyłać pliki do sieci, dodawać przyciski szybkiego dostępu, stopki, znaki wodne lub indywidualnie dostosowaną powłokę graficzną, a także wybierać określone urządzenia do odtwarzania, takie jak Cisco Show and Share.
- Nowe funkcje przesyłania strumieniowego na żywo, zapewniające obsługę wydarzeń na żywo za pomocą rozwiązań Cisco Digital Signage.
- Cisco MXE 3500 jest kluczowym elementem architektury sieci medialnej, umożliwiającej adaptację dowolnego formatu multimediów. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość rejestrowania i udostępniania treści multimedialnych z dowolnego punktu końcowego działającego na dowolnej platformie. Nowy interfejs, dodatkowe funkcje strumieniowego przesyłania danych na żywo oraz opcjonalne funkcje analityczne platformy Cisco Pulse będą wprowadzane na rynek w kilku fazach, począwszy od drugiego kwartału kalendarzowego 2011 r.
- Cisco Digital Signs
- Jak poinformowano podczas ostatnich targów Digital Signage Expo w Las Vegas, firma Cisco zaprezentowała rozwiązanie do strumieniowego przesyłania danych na żywo w systemach telepresence oraz innych treści wideo do cyfrowych znaków reklamowych.
- Oferta ta pozwala rozszerzyć możliwości dostarczania ważnych wiadomości do pracowników i studentów, wysyłania pilnych komunikatów do wielu odbiorców oraz zwiększania ilości uczestników dużych spotkań korporacyjnych.
- To dynamiczne rozwiązanie wykorzystuje technologię zastosowaną w produktach Cisco TelePresence Content Server, Cisco Show and Share, Cisco MXE i Cisco Digital Signage.
Wideo w każdym miejscu
- Cisco TelePresence System 1300 i nowy interfejs użytkownika
- Nowy model systemu Cisco TelePresence 1300 jest wyposażony w 47-calowy monitor LCD i może zostać zamontowany na ścianie lub postawiony w dogodnym miejscu. To doskonałe rozwiązanie w przypadkach, gdy wymagany jest system współpracy zapewniający realistyczny odbiór.
- Punkt końcowy będzie obsługiwać nowatorski 12-calowy ekran dotykowy Cisco TelePresence Touch, który zapewnia łatwą obsługę, przejrzysty układ oraz zaawansowane narzędzia do kontroli udostępnianych treści. 12-calowy ekran Cisco TelePresence Touch będzie także obsługiwać wiele innych punktów końcowych systemu Cisco TelePresence.
- Interfejs użytkownika rozwiązania Touch zapewnia uczestnikom konferencji łatwy dostęp do informacji dotyczących spotkań, możliwość odwołania się do katalogu oraz udostępniania treści.
- Klienci korzystający z telefonów Cisco IP Phone będą mogli uaktualnić posiadane punkty końcowe do 12-calowego urządzenia Touch, jeśli widzą taką potrzebę.
- Rozwiązanie to zostanie wprowadzone do sprzedaży latem 2011 r.
- Cisco Unified IP Phones 8941 i 8945
- Telefony Cisco Unified IP Phone 8941 i 8945 są oferowane z wbudowaną kamerą wideo, zapewniającą obraz o wysokiej jakości (VGA). Urządzenia są także wyposażone w 5-calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, który pomoże użytkownikom wychwycić komunikaty niewerbalne, niedostępne
w przypadku komunikacji głosowej. - Firma Cisco jako pierwsza w branży wprowadziła na rynek wideofon obsługujący technologię IEEE Power over Ethernet (PoE) klasy 1 - IP Phone 8941. Telefon ten jest wyróżniany za najniższy pobór energii, nawet w czasie pracy. Oba modele telefonu IP Phone - 8941 i 8945 - oferują opcję "głębokiego uśpienia", która umożliwia ograniczenie zużycia energii poza godzinami pracy.
- Urządzenia są wyposażone w technologię Bluetooth, która umożliwia korzystanie z słuchawek bezprzewodowych oraz zapewnia swobodną i wygodną obsługę. Telefony obsługują wiele zestawów słuchawkowych, między innymi Jawbone ICON for Cisco Bluetooth Headset.
- Telefony Cisco Unified IP Phone 8941 i 8945 są oferowane z wbudowaną kamerą wideo, zapewniającą obraz o wysokiej jakości (VGA). Urządzenia są także wyposażone w 5-calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, który pomoże użytkownikom wychwycić komunikaty niewerbalne, niedostępne
REKLAMA |

REKLAMA |
REKLAMA |