Grupa ENERGA wprowadza na rynek innowacyjną markę Smart Eco. Klienci biznesowi i indywidualni będą mogli skorzystać z szeregu usług umożliwiających bardziej racjonalne użytkowanie energii, co przełoży się na korzyści dla środowiska naturalnego oraz obniżenie wydatków. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
Koncepcja marki, zawarta w haśle "3xE - Ekologia, Ekonomia, Efektywność", jest wynikiem nowoczesnego podejścia ENERGI do odbiorcy usług energetycznych. Celem wprowadzenia nowej linii produktowej jest umożliwienie konsumentom udziału w procesie racjonalnego zarządzania i wytwarzania energii - a więc przyjęcia postawy prosumenta, który z biernego odbiorcy usług staje się aktywnym uczestnikiem rynku energetycznego, dostarczycielem energii oraz współtwórcą oferty.
- Wprowadzając na rynek Smart Eco chcieliśmy nawiązać do światowego trendu, w którym odbiorca energii może nie tylko świadomie z niej korzystać, przyczyniając się do jej oszczędności i ograniczenia wysokości swoich rachunków, ale także włączyć się w proces jej wytwarzania. Z drugiej strony, wdrażając nowe, sprawniejsze i przyjazne środowisku technologie wytwarzania energii oraz nowe produkty dopasowane do potrzeb klientów budujemy innowacyjność Grupy Energa - podkreśla Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w ENERGA SA.
Wraz z wprowadzeniem na rynek oferty produktów Smart Eco, ENERGA zaplanowała kampanię wizerunkową. Ruszyła ona z początkiem września br. i będzie trwała miesiąc. Kampania została przygotowana przez agencję Martis wraz z Centrum Marketingu i Komunikacji ENERGA SA. Obejmuje zasięgiem zarówno media regionalne, jak i ogólnopolskie (m.in.: "Newsweek Polska", "Forbes", "Wprost", "Polityka", "Gazeta Wyborcza", "Ładny dom") oraz Internet (m.in.: wp.pl, onet.pl, rp.pl, gazeta.pl, Interia.pl i Google.pl). Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoorowa z ponad 300 billboardami rozwieszonymi w największych polskich miastach oraz specjalnie zaaranżowane pociągi InterCity
- Smart Eco zostało określone mianem Inteligentnej Formy Energii - przez pisownię z wielkiej litery personalizujemy „energię" i nadajemy jej cechy ludzkie. Reklamy opowiadają o tym, w jaki sposób może nam towarzyszyć Inteligentna Forma Energii w codziennym życiu i w funkcjonowaniu firmy - Monika Katana, Client Service Director MARTIS SA - Opowiadamy o Smart Eco w taki sposób, żeby odbiorca odniósł wrażenie, że spotyka się z nowatorskim, niesamowitym i przyjaznym rozwiązaniem, z czymś, co inspiruje i zaciekawia. Każda z reklam akcentuje inny rodzaj emocji, ale każda z nich mówi o zupełnie nowym sposobie podejścia do zarządzania energią, mówi że jest to poziom na którym energetyka zaczęła myśleć.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |