W dniach 24-26 marca odbędzie się w Warszawie konferencja Inspiring SoluTions 3.0 na temat zastosowań narzędzi IT w biznesie. Jej organizatorami są członkowie Samorządu Studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i CEMS Club Warszawa. Tegoroczna edycja imprezy jest trzecią z kolei.
"Naszą misją, od samego początku istnienia konferencji, jest inspirowanie studentów do szukania efektywnych rozwiązań biznesowych. Staramy się wskazywać najnowsze trendy w branży IT, demaskować mity z nią związane oraz pokazać, że rozwiązania informatyczne są doskonałym, a w obecnych czasach wręcz niezbędnym, narzędziem w rękach przyszłych managerów i właścicieli firm" - powiedział PAP Piotr Kośla, koordynator Inspiring SoluTions 3.0. Dodał, że konferencja jest skierowana przede wszystkim do osób studiujących na kierunkach ekonomicznych. "W tym roku odwiedzą nas studenci z takich uczelni jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Oczywiście największa liczba uczestników to studenci ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Mile widziane są także osoby studiujące na zupełnie innych kierunkach" - zapowiedział.
Udział w konferencji jest nieodpłatny.
Spotkanie podzielono na trzy tematy główne: środa (24 marca) będzie poświęcona e-commerce; czwartek (25 marca) - innowacjom, a piątek (26 marca) - Business Inteligence. Zaplanowano również panele dyskusyjne i losowanie wśród ich uczestników trzech iPodów Shuffle 5GEN. W tym roku oprócz warsztatów (każdego dnia po trzy) zorganizowano też case studies, czyli studia przypadków.
Jak zapowiadają organizatorzy, uczestnicy nie muszą brać udziału w całej konferencji - mogą sobie wybrać dni i case studies, które ich najbardziej interesują. Taka dowolność pozwala studentom na oszczędność czasu i skupienie się na najciekawszych dla nich zagadnieniach.
W trakcie konferencji zostaną także ogłoszone wyniki Konkursu IS 3.0. Zadaniem jego uczestników było rozwiązanie jednego z case study: E-Commerce z K2 Internet, Business Intelligence z Oracle, Innowacje z ARBO Interactive. Finaliści zaprezentują swoje rozwiązania w formie prezentacji.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli: rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i prezydent Warszawy.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.