Do Złotej Statuetki i tytułu Lidera Polskiego Biznesu dołącza Diament – to kolejna nagroda Business Centre Club przyznana firmie ASTOR. Jurorzy docenili utrzymywaną od lat wysoką pozycję rynkową spółki, o której decydują m.in. inspirujące innowacje i wyjątkowe środowisko pracy. Pytany o przepis na sukces prezes krakowskiej firmy – Stefan Życzkowski, odpowiada: Konsekwencja, zapał, ambicja. Brak kompleksów. Zespół świetnych menedżerów i inżynierów. I wiara w to, że zmiany są konieczne.
Jury tegorocznej edycji konkursu „Lider Polskiego Biznesu” w procesie decyzyjnym uwzględniało nie tylko wskaźniki ekonomiczne, ale też jakość i nowoczesność produktów, poziom inwestycji (zwłaszcza tych proeksportowych i tworzących nowe miejsca pracy), zaangażowanie w działalność charytatywną, dbałość o środowisko naturalne i aktywność w działalności klubowej.
Ważne kryterium oceny stanowiła innowacyjność. W przypadku firmy ASTOR towarzyszą jej wieloletnie doświadczenie i wiedza, które pozwalają doskonale orientować się w uwarunkowaniach różnych branż i dzięki temu proponować efektywne rozwiązania. Wiedza i fachowość budzą zaufanie klientów, którzy w procesie transformacji swoich fabryk nie pozostają sami. Jest to możliwe dzięki sprawnej koordynacji inwestycji od momentu zdefiniowania potrzeb, poprzez zbudowanie rozwiązań, aż po nadzór nad ich wdrożeniem.
– Diament od Business Centre Club to szczególne wyróżnienie, które potwierdza słuszność obranego przez nas kierunku rozwoju. Od 31 lat unowocześniamy polski przemysł, pomagamy w transformacji firm produkcyjnych poprzez robotyzację, automatyzację i cyfryzację procesów produkcji. Ale to nie wszystko. Ciągle się uczymy. Uważnie obserwujemy, co dzieje się na rynkach bardziej zaawansowanych technologicznie. Dbamy o rozwój i podnoszenie kompetencji tak wewnątrz naszej organizacji, jak również u naszych partnerów i klientów – mówi Stefan Życzkowski, prezes zarządu ASTOR.
Business Center Club przyznając Diament firmie ASTOR docenił także wyjątkowe warunki, jakie stwarza ona swoim pracownikom. Zorientowanie na ludzi i ich potrzeby to część DNA firmy, które przejawia się w wielu działaniach wewnętrznych, jak i we współpracy z partnerami zewnętrznymi.
– Atmosfera w firmie powinna być przyjazna, żeby ludziom chciało się do niej przychodzić. Pracownicy muszą mieć poczucie autonomii, wpływu na wyniki firmy, wspólnego dążenia do celu, a jednocześnie godziwego wynagradzania za efekty swojej pracy. Ważne są perspektywy rozwoju, możliwość uczenia się, rozwijania pasji. Wszystko to pozwala zbudować wzajemne zaufanie i lojalność, które należą do kluczowych czynników sukcesu – dodaje Stefan Życzkowski.
Źródło: ASTOR
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |