Podczas tegorocznej edycji targów Energetab nie zabrakło oczywiście firm z branży oświetleniowej. Pozytywnie o bielskich targach wypowiada się Beata Tustanowska, Kierownik Marketingu LUG Light Factory Sp. z o.o.:
- Przyzwyczailiśmy już klientów do tego, że co roku, we wrześniu, w Bielsku-Białej na naszym stoisku prezentujemy premiery asortymentowe LUG. W tym roku jest ich szczególnie dużo - w kwietniu br. wydaliśmy zupełnie nowy katalog rozwiązań oświetleniowych, a wraz z nim w asortymencie LUG pojawiło się kilkadziesiąt innowacyjnych opraw.
Generalnie rok 2010 to dla spółki rok wzrostu:
- Widoczne jest zdecydowane ożywienie na rynku inwestycyjnym i w samej branży budowlanej. Inwestycje wstrzymane w 2009 roku w końcu mogą ujrzeć światło dzienne. Szczególnie drugi kwartał br. był dla Spółki niezwykle ważny z punktu widzenia kontynuacji naszej długookresowej strategii. Dzięki naszym Klientom i Inwestorom realizujemy wcześniej założone cele - zwiększamy nasze moce produkcyjne i rozbudowujemy organizację handlową. Działania te pozwolą nam ekspansywnie wchodzić na nowe rynki eksportowe i budować silną pozycję marki LUG - kontynuuje Beata Tustanowska.
Największe wyzwania dla spółki na nadchodzący okres to przede wszystkim wypracowanie satysfakcjonującego wyniku finansowego, który pozwoli na kontynuację szeroko rozumianych prac rozwojowych w zakresie asortymentu ofertowanych przez LUG rozwiązań oświetleniowych oraz wygenerowanie zbilanowanej struktury przychodów spółki, w której 50% stanowią przychody ze sprzedaży eksporowej, a 50% przychody wygenerowane dzięki naszym krajowym partnerom biznesowym.
Bardzo zadowolona ze swojej ekspozycji jest firma Kanlux, która podczas targów zaprezentowała swój najnowszy katalog na 2011 rok.
- Odwiedzającym nas gościom zaprezentowaliśmy najpopularniejsze produkty z naszego katalogu oraz nowości, które w ostatnim czasie zasiliły naszą ofertę handlową. Mieliśmy okazję spotkać się z wieloma naszymi obecnymi klientami, również ze Słowacji, Czech czy Rosji, a także nawiązać wiele nowych, ciekawych znajomości. Myślę, że tegoroczne targi były bardzo udane - mówi Dagmara Kopczyńska z firmy Kanlux.
- Obecnie koncentrujemy się na rozpoczęciu działalności operacyjnej nowych spółek-córek w Rumunii i w Bułgarii, i na tym skupiamy głównie naszą uwagę. W najbliższym okresie planujemy również ekspansję na rynki Europy Zachodniej. Współpracę z tą częścią Europy chcemy rozwinąć tworząc nowe spółki. Mamy zamiar otworzyć kolejne przedstawicielstwo w Niemczech i we Francji. Eksport stanowi ok. 35% przychodów naszego przedsiębiorstwa. Wysyłamy swoje towary do blisko 20 krajów, również tak odległych jak Australia czy Gabon. Jednak mamy nadzieję, że otwarcie nowych spółek w Europie Zachodniej pozwoli nam rozwinąć i zacieśnić współpracę z tymi krajami. Dzięki temu klienci będą mogli liczyć na naszą bezpośrednią pomoc i wsparcie techniczne.
Linia wpisuje się w ogólnoświatowy trend projektowania opraw oświetleniowych wykorzystujących diody LED jako źródła światła. Uliczne oprawy firmy Hella zawierają hermetycznie zamykany moduł wyposażony w 8 diod LED. Największymi jego zaletami są żywotność (ok. 50 tys. godzin) oraz możliwość wymiany modułu pod napięciem. Oprawy Eco StreetLine cechuje wysoka skuteczność świetlna, korzystny rozkład widmowy promieniowania, praktyczna niezależność parametrów pracy od warunków zasilania a także barwa światła charakteryzująca się lepszym dostosowaniem do warunków adaptacji wzroku.
Na targach zaprezentowano m. in. najwyższej klasy oprawy rastrowe POLARIS i SIRIUS wykonane w całości z aluminium oraz unikalny, opatentowany przez firmę Northcliffe, system przenośnych gniazd kontaktowych montowanych na szynoprzewodzie.
Sławomir Kramarz z BMK o Energetabie: „Nie jest to dla branży oświetleniowej impreza tak istotna jak Targi Światła, ale z pewnością bardzo ważna, zwłaszcza w południowej Polsce. Już teraz możemy zaliczyć ją do udanych. Stoisko i produkty cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających.”
|
REKLAMA |
REKLAMA |