Dwie grupy konsumentów wezwały FTC (Federalną Komisję Handlu) do blokowania przeszukiwania internetu po tym jak Google zaproponował właścicielom agencji reklamowej AdMob jej wykup.
We Wspólnym piśmie Consumer Watchdog i Center for Digital Democracy (CDD) oświadczają sprzeciw przejęcia AdMob'a przez Google'a a jako powód podają troskę o ochronę prywatności i brak zaufania.
Po tymm FTC stara się pozyskać więcej informacji na temat oferty, opiewającej na sumę 750mln$.
"Zezwolenie na rozbudowę reklam mobilnych poprzez połączenie tych dwóch liderów rynku bez konieczności gwarancji ochrony prywatności i stanowi poważne zagrożenie dla konsumentów"
Paul Feng, kierownik grupy produktów w Google, powiedział w blogu w zeszłym tygodniu, że Google otrzymało "drugi wniosek" o udzielenie informacji z FTC o nabyciu AdMob.
Google ma nadzieję, że nabycie AdMob pomoże efektywnie rozszerzać zakres reklamy internetowej w dynamicznie rozwijającym się świecie urządzeń mobilnych.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.