ENERGA otwiera pierwsze ekologiczne Biuro Obsługi Klienta. Do jego modernizacji i wyposażenia zostały użyte przyjazne środowisku materiały. Wkrótce w innych miastach powstaną kolejne takie placówki.
Grupa ENERGA to największy w Polsce producent energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Spółka inwestuje w kolejne „zielone” źródła energii, chce również w przyjazny środowisku naturalnemu sposób prowadzić inne działania, m.in. te związane z obsługą klienta. Pierwsza takie modelowe biuro - wyznaczający nowe standardy obsługi klientów - powstało w Olsztynie. Wystrój biura ma odzwierciedlać dbałość Grupy o środowisko, jako wartości przyświecającej jej działaniom, a także kształtować świadomość ekologiczną.
To pierwsze z ośmiu biur obsługi, które powstaną w 2010 r. na terenie działania Grupy w: Gdańsku, Koszalinie, Słupsku, Elblągu, Toruniu, Kaliszu i Płocku.
Ekologiczne wnętrza
Przyjazne, przestronne i jasne wnętrza wykonane zostały z materiałów ekologicznych lub łatwo poddających się recyclingowi. Ściany pomalowane są ekologicznymi farbami, podłoga dębowa wykonana jest z odpadów przemysłowych, a meble oklejone są naturalnym fornirem. Zrezygnowano z zastosowania materiałów typu pleksi czy innych tworzyw sztucznych. W pomieszczeniach zamontowane są żarówki energooszczędne, telewizor ledowy, a urządzenia elektryczne posiadają najwyższą klasę energooszczędności. Wystrój wnętrza utrzymany jest również w nurcie ekologicznym, z dużą ilością naturalnych roślin.
Usługi dla klientów
Biuro przygotowane jest do obsługiwania klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych, dla których zostały stworzone osobne stanowiska w wyznaczonym tzw. obszarze obsługi Klienta Biznesowego. W sali znajdują się samoobsługowe stanowiska, przy których klienci będą mogli skorzystać z wzorów wypełnionych wniosków, aby samodzielnie wypełnić formularze podczas oczekiwania w kolejce do konsultanta. Biuro zostało wyposażone w kiosk multimedialny umożliwiający połączenie i zalogowanie się do swojego konta w e-BOK-u (elektronicznym biurem obsługi klienta) czy odwiedzenie stron internetowych ENERGI. Klienci będą mogli korzystać z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z obsługą tzw. call center. Klienci będą obsługiwani kompleksowo. Oznacza to, że jeden konsultant będzie w stanie zająć się wszystkimi zgłoszonymi przez klienta sprawami, np. umową o przyłączenie do sieci energetycznej czy wyjaśnieniem niejasności związanych z fakturą. Podczas wizyty w BOK-u klient będzie mógł zapoznać się z nowymi ofertami, promocjami i usługami.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.