Nowy program wsparcia technicznego 24/7: High Value Support od EPLAN - WSPARCIE TECHNICZNE - EPLAN
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Nowy program wsparcia technicznego 24/7: High Value Support od EPLAN
drukuj stronę
poleć znajomemu

Nowy program wsparcia technicznego 24/7: High Value Support od EPLAN

Nowy program wsparcia technicznego 24/7: High Value Support od EPLAN
fot. EPLAN

Firmy prowadzące globalną działalność często pracują przez całą dobę, mając napięte harmonogramy obsługi projektów swoich klientów i projektowania nowych produktów. EPLAN oferuje dla nich nowy program wsparcia o nazwie High Value Support, który zapewnia takie korzyści, jak 24-godzina telefoniczna pomoc techniczna w języku angielskim, czas oczekiwania odpowiedzi na zgłoszenie nie przekraczający 2 godzin, zdalna analiza problemu poprzez Remote Tool oraz indywidualna obsługa klienta przez menadżera wsparcia technicznego.

Wiele firm prowadzi działalność równocześnie w kilku lokalizacjach geograficznych na całym świecie, a ich zespoły inżynierskie pracują nieprzerwanie przez całą dobę. Kluczowa dla nich jest niezawodność prowadzonych prac, ciągła dostępność systemu i najwyższa jakość obsługi klientów. EPLAN oferuje dla nich nowy, odpłatny program wsparcia technicznego - High Value Support, który dostępny jest na całym świecie. W ramach tego programu firmy o zasięgu globalnym otrzymują całodobową, telefoniczną linię wsparcia technicznego czynną przez wszystkie dni w roku, gwarantowany czas oczekiwania na odpowiedź od personelu technicznego EPLAN nie przekraczający dwóch godzin oraz indywidualną obsługę menadżera wsparcia technicznego.

 ‒ Pomagamy naszym klientom współpracować z EPLAN tak efektywnie, jak to tylko możliwe, z dowolnego miejsca na świecie ‒ mówi Bernd Schewior, dyrektor oddziału Professional Services.

Pomoc techniczną uzupełnia internetowy EPLAN Solution Center wraz ze swoimi zintegrowanymi bibliotekami wiedzy, które umożliwiają użytkownikom samodzielne rozwiązywanie ewentualnych problemów oraz odnalezienie niezbędnej dokumentacji poprzez podanie słów kluczowych.

Menadżerowie wsparcia technicznego, mający osobisty kontakt z klientem są zaznajomieni z jego środowiskiem systemowym i realizowanymi procesami. Moją oni przegląd przychodzących zgłoszeń serwisowych i są odpowiedzialni za dostarczenie klientowi wszelkich niezbędnych informacji. Są to osoby z wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi klienta i wsparcia technicznego systemów, mający ścisły kontakt z poszczególnym obszarami działalności EPLAN.

Trzy poziomy wsparcia w zależności od potrzeb

Ponieważ każda firma ma swoją własną strukturę i własne wymogi w zakresie wsparcia technicznego, EPLAN oferuje do wyboru trzy różne poziomy obsługi oprogramowania. EPLAN Basic Support, oferowany dotąd jako część podstawowego poziomu wsparcia, obejmuje wszystkie niezbędne funkcje podstawowe, w tym wykonywanie aktualizacji, dostęp do EPLAN Solution Center i EPLAN Data Portal oraz obsługę telefoniczną w różnych językach czynną w dni robocze pomiędzy godziną 8:00 i 16:00. Dostęp do EPLAN Solution Center, dodany do tego pakietu na początku roku oferuje użytkownikowi kolejne zalety, między innymi w postaci zintegrowanej bazy wiedzy. Firmy przystępujące do wyższego poziomu wsparcia Premium Support zyskują dodatkowo krótszy czas oczekiwania, wsparcie dla innych wersji programu oraz rozszerzone wsparcie dla aplikacji IT. Najwyższy poziom wsparcia, High Value Support obejmuje pełen zakres usług dla firm.

Źródło: EPLAN

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
AB-MICRO Sp. z o.o.
ul. Kulczyńskiego 14, Warszawa
tel.  32 721 60 00
fax.  32 721 60 01
www.abmicro.pl
$nbsp;
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl