Fibar Group, producent bezprzewodowego systemu inteligencji budynkowej Fibaro, dołączył do kampanii edukacyjnej „Energooszczędność w moim domu”. Razem z inicjatorami projektu będzie współdziałać na rzecz poprawy świadomości społecznej w zakresie rozwiązań podnoszących standard energetyczny domów.
We wrześniu 2014 r. do grona partnerów kampanii Energooszczędność w moim domu dołączył poznański producent rozwiązań z zakresu automatyki do budynków – Fibar Group. Produkowany przez firmę system pełni w domu rolę mózgu, integrując poszczególne urządzenia, optymalizując ich pracę oraz dostosowując je do potrzeb każdego domownika. Zapewnia mniejsze zużycie energii, a także wyższy poziom komfortu życia mieszkańców.
– Inteligentne systemy automatyki towarzyszą nam już nie tylko w pracy, ale również w domu. System Fibaro pozwala uniknąć niepotrzebnych strat energii cieplnej i elektrycznej gdyż można zaprogramować go między innymi tak, aby samoczynnie obniżał temperaturę w nocy lub podczas naszej nieobecności, ustalał indywidualne parametry ogrzewania dla poszczególnych pomieszczeń, wyłączał ogrzewanie w pokoju, w którym otworzyliśmy okno, optymalizował zużycie energii elektrycznej, a oświetlenie włączał wraz z nadejściem zmroku. Dzięki Fibaro nasz dom stanie się inteligentny energetycznie – mówi Joanna Ossowska, dyrektor marketingu Fibar Group.
Badania potwierdzają, że Polacy wciąż mają niewystarczającą wiedzę na temat korzyści mieszkania w domach o niskim zapotrzebowaniu na energię. Hamuje to rozwój budownictwa energooszczędnego w naszym kraju i jest sprzeczne z polityką unijną, której przepisy zobowiązują Polskę do podnoszenia standardów energetycznych.
– Wraz z inicjatorami kampanii „Energooszczędność w moim domu” mamy nadzieję przybliżyć Polakom kwestie energooszczędności i zachęcić ich do budowy nowoczesnych domów zużywających coraz mniej energii do funkcjonowania – dodaje Joanna Ossowska.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |