BMW kontynuuje prace nad strategią wprowadzania udogodnień w zakresie mobilności elektrycznej, której nowym kluczowym elementem jest współpraca ze Schneider Electric oraz The Mobility House (TMH) – dostawcą szerokiego spektrum usług dla pojazdów elektrycznych.
Umowa między firmami obejmuje sprawdzanie instalacji elektrycznej w domach klientów, dostarczanie i montowanie punktów ładowania, a także konserwację i inne usługi. Dzięki temu przyszli posiadacze BMW i3 lub BMW i8 będą mogli łatwo podłączyć swój pojazd i naładować go w domu lub biurze.
Współpraca pozwoli spełnić jeden z najważniejszych celów producenta – zapewnienie kierowcom skutecznych i łatwo dostępnych opcji zasilania przed wprowadzeniem na rynek BMW i3. Użytkownicy będą mogli przeprowadzić proces ładowania w zaciszu własnego garażu. BMW i3 stanie się pierwszym na rynku samochodem elektrycznym z całkowicie zaplanowanym jeszcze przed premierą (pod koniec roku 2013) zapleczem infrastrukturalnym.
– W ramach tej współpracy, Schneider Electric zaoferuje klientom BMW wydajną, łatwą w obsłudze i trwałą infrastrukturę zasilającą. BMW i Schneider Electric łączy wizja mobilności elektrycznej i jesteśmy pewni, że wspólnie będziemy tworzyć przyszłość branży – mówi Philippe Delorme, Wiceprezes Schneider Electric.
– Pojazdy BMWi to nowatorskie, kompleksowe podejście do tematu mobilności elektrycznej, co oznacza, że oferować będziemy znacznie więcej niż tylko samochód. Podczas prowadzonych w różnych miejscach świata testów uważnie słuchaliśmy uwag klientów. Po wprowadzeniu i3, będziemy mogli zaoferować im podejście, które nazwaliśmy „360° Electric”, obejmujące wszelkie niezbędne rozwiązania dla właścicieli pojazdów elektrycznych. Wiemy, że instalacja zasilania dla BMW i3 oraz i8 będzie jednym z kluczowych czynników decydujących o powodzeniu projektu. Jesteśmy dumni, że Schneider Electric i The Mobility House - dwie najbardziej doświadczone międzynarodowe firmy w sektorze mobilności elektrycznej - pomogą nam wdrożyć nową strategię – wyjaśnia Alexander Efthimiou, Dyrektor ds. zarządzania systemami modularnymi dla elektrycznych układów napędowych i obsługi posprzedażowej.
– BMW i sprawia, że pojazdy elektryczne stają się kategorią poważnie traktowaną przez kierowców na całym świecie. Systematyczne dążenie do zapewnienia pełnego wachlarza usług jest tak potrzebnym obecnie bodźcem zachęcającym dla potencjalnych klientów w Niemczech i innych krajach. Mając BMW za naszego partnera, możemy zaoferować użytkownikom pojazdów na wszystkich tych rynkach wygodne i dostosowane bezpośrednio do ich potrzeb rozwiązania – powiedział Thomas Raffeiner, Dyrektor zarządzający i założyciel The Mobility House.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |