Farnell element 14 najlepszym biznesem online B2B - KRAKÓW - E-COMMERCE - FARNELL - B2B - ALAN PATERSON - ECMOD
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Farnell element 14 najlepszym biznesem online B2B
drukuj stronę
poleć znajomemu

Farnell element 14 najlepszym biznesem online B2B

Farnell element 14 najlepszym biznesem online B2B

Farnell element14 otrzymał nagrodę ECMOD Direct Commerce Awards 2012 dla najlepszego biznesu online

Farnell element14, wiodący dystrybutor podzespołów elektronicznych, zdobył nagrodę ECMOD Direct Commerce Award 2012 dla najlepszej firmy zajmującej się sprzedażą online w sektorze B2B. Nagroda ta jest przyznawane już od ponad dziesięciu lat i służy wsparciu sprzedaży detalicznej typu eCommerce. Jury dokonało wyboru zwycięzcy na podstawie analizy stron internetowych, reklam, kampanii marketingowych online, narzędzi umożliwiających klientom pozostawienie feedbacku, przystosowanie strony dla telefonów komórkowych, obecności na portalach społecznościowych oraz wyników sprzedażowych firmy.

Strategia sprzedaży online i otwarcie nowego Centrum Sprzedaży w Krakowie

Nagroda została przyznana w okresie, gdy zarząd firmy Farnell element14 zapowiedział utworzenie Europejskiego Centrum Sprzedaży w Krakowie, którego powstanie ma pozwolić firmie na udoskonalenie standardu obsługi klientów online oraz poprzez kontakt z biurem obsługi klienta. Misja ta wychodzi jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom klientów, których znaczna większość decyduje się na dokonywanie zakupów online. Otwarcie Centrum Sprzedaży jest planowane na drugą połowę bieżącego roku, w związku z czym Farnell element14 rozpoczął już rekrutację w Krakowie.

Jury przyznające nagrodę ECMOD wyróżniło Farnell element14 za wysoki poziom innowacyjności i konkurencyjność w cyberprzestrzeni oraz za ogólną strategię sieciową, która okazała się kluczowym czynnikiem wyróżniającym.  

Szczególne uznanie przyznano decyzji dotyczącej zmiany marki na Farnell element14. Połączenie oferty komercyjnej Farnell z społecznością internetową element14 zapewni bowiem kompleksową obsługę klienta oraz profesjonalne wsparcie techniczne.  

- To duży sukces i dowód uznania dla naszych wysiłków zmierzających do utworzenia kompleksowej i wysokiej klasy oferty sprzedaży wysyłkowej online, która zadowoli naszych klientów. Dokonaliśmy pewnego rodzaju transformacji, koncentrując się na technice sprzedaży z wykorzystaniem komunikacji internetowej i wierzymy, że utworzenie międzynarodowego Centrum Sprzedaży w Krakowie przyczyni się do rozwoju tej strategii. Jest to jednocześnie duży krok w kierunku pozyskiwania wykwalifikowanego personelu i kontynuacji innowacyjnych działań, które przybliżą naszym klientom ideę tego rodzaju współpracy - powiedział Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu Farnell element14 w Europie.

follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl