Neonet, Lukas Bank, Grupa Zakupowa firm Bosch, BSH, Siemens, Hoop Polska - to tylko kilka z firm działających na terenie całego kraju, które w 2011 roku będą korzystać z energii sprzedawanej przez Tauron Polska Energia. Tym samym cały czas rośnie liczba klientów biznesowych Grupy Tauron.
- Grupa Tauron prowadzi intensywne działania w celu utrzymania klientów oraz pozyskiwania nowych. Działania te prowadzone są w samej spółce sprzedażowej Tauron Sprzedaż, jak i na poziomie holdingowym. Rynek klientów biznesowych jest w pełni konkurencyjny, o pozyskaniu nowego klienta decydują najmniejsze kwoty. Koncentracja sprzedaży w jednej spółce Tauron Sprzedaż, będąca wynikiem wdrażania modelu biznesowego, jeszcze bardziej poprawi naszą efektywność, co przełoży się na atrakcyjność oferty handlowej – mówi Dariusz Lubera, prezes zarządu Tauron Polska Energia.
W 2010 roku liczba klientów Grupy dynamicznie wzrastała. W minionym roku w energię z Grupy zaopatrywało się 80 proc. sektora hutniczego w kraju oraz klienci tacy jak: Danone, sieci sklepów wielkopowierzchniowych Carrefour i Auchan, PKN ORLEN, koncerny medialne Radio RMF FM i Interia.pl oraz wydawnictwa Bauer i Polskapresse.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.