

W piątej edycji konkursu Superbrands marka Philips Lighting znalazła się w gronie „Business Superbrands” - najsilniejszych marek biznesowych, działających w sektorze B2B. Tytuł Superbrands w kategorii produktów konsumenckich zdobyła także marka Philips.
Działająca od 15 lat w ponad 85 krajach, międzynarodowa organizacja Superbrands, po raz trzeci wyłoniła laureatów Business Superbrands w konkursie na najsilniejsze marki sektora B2B na polskim rynku. Jak podkreślają organizatorzy „nagroda ta jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla działu marketingu firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki”.
W Polsce o wyborze czołowych marek decyduje Rada Marek Superbrands, w której skład wchodzą eksperci z dziedziny marketingu oraz przedstawiciele mediów. Tytuł Business Superbrands zostaje przyznany jedynie niewielkiej liczbie marek (około 5% ocenianych przez Radę Marek).
Marki Philips oraz Philips Lighting zostały wyróżnione tytułem Superbrands po raz drugi z rzędu.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |