Zadaniem zaworów EGR jest obniżenie zawartości tlenu w powietrzu dostarczanego do komory spalania, a tym samym obniżenie temperatury i spowolnienie procesu spalania oraz obniżenie emisji tlenku azotu (NOx). Nowa gama produktów NTK Vehicle Electronics będzie oferować bardzo wysoką jakość, z której słyną na rynku rozwiązania NGK SPARK PLUG, a wydajność emisji spalin zgodnie z deklaracjami producenta spełni restrykcyjne europejskie normy "EC Euro". Poszczególne referencje nowych zaworów EGR marki NTK Vehicle Electronics poddawane są testom w ekstremalnych warunkach, np. badanie szoku termicznego w temperaturze od -40°C do 150°C, testy szczelności zaworów, komór i układu chłodzenia, a także oporu elektrycznego i cyklu życia. Odpowiednio oznaczone opakowania pozwolą klientom na łatwą identyfikację produktów, uproszczony system zarządzania zapasami, kontrolę i skanowanie. W zestawie producent umieszcza również niezbędne akcesoria - uszczelki i/lub o-ringi.
Nowa oferta zaworów EGR ma na celu uzupełnienie oferty firmy NGK SPARK PLUG dla rynku wtórnego oraz zapewnienie klientom kompleksowej obsługi w zakresie wszystkich potrzeb związanych z czujnikami samochodowymi. "Wraz z premierą zaworów EGR zapewniamy naszym klientom pełną kompleksowość i wygodę" - mówi Frank Massia, Dyrektor Marketingu Aftermarket EMEA NGK SPARK PLUG EUROPE GmbH. "Nowy asortyment zaworów EGR to oferta od lat oczekiwana przez rynek. Teraz zapotrzebowanie to zostanie przez naszą firmę w pełni zaspokojone, dzięki czemu nasi klienci będą mieli w jednym miejscu dostęp do wszystkich rozwiązań związanych z elektroniką pojazdu."
Podstawową funkcją układu recyrkulacji spalin (zaworów EGR) jest zmniejszenie ilości tlenku azotu (NOx), który powstaje podczas procesu spalania gdy wysoka temperatura umożliwia połączenie azotu i tlenu obecnych w mieszance paliwowo-powietrznej. Zawory EGR występują obecnie na rynku w trzech różnych rodzajach - pneumatyczne, elektryczne i elektryczne wyposażone w jednostkę chłodzącą. Działają one poprzez pobieranie gazów spalinowych z kolektora wydechowego, a następnie ponowne wprowadzanie tych gazów do kolektora dolotowego, mieszając je ze świeżym powietrzem.
Zawory EGR, pierwotnie opracowane na początku lat 70-tych, zaczęto stosować w Europie w latach 90-tych w celu obniżenia emisji spalin zgodnie z normami "Euro 1". Obecnie w zawory EGR standardowo wyposażone są wszystkie samochody z silnikiem diesla oraz szacunkowo używane są one także w ok. 40% pojazdów benzynowych. Zgodnie z deklaracjami producentów w przyszłości większość nowych modeli pojazdów będzie wyposażana w dwa rodzaje zaworów EGR (niskociśnieniowy i wysokociśnieniowy). Oznacza to, że rynek części zamiennych dla takich rozwiązań będzie rósł.
Planowane rozwiązania dla nowej gamy zaworów EGR marki NTK obejmuje z jednej strony dostępność i szeroką obecność produktów w lokalnej dystrybucji, jak i najwyższą jakość usług dla klientów, np. przygotowanie referencji na stronie internetowej NGK SPARK PLUG i w systemie TecDoc. Dostępne są również filmy techniczne, które szczegółowo przedstawiają działanie i sposób montażu zaworów EGR.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |