Co powinien wiedzieć odbiorca energii elektrycznej? - str. 3 - URE - TARYFY - CENY ENERGII - ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTÓW - SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ - ODBIORCY ENERGII - PGE OBRÓT
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna ARTYKUŁY Energetyka Co powinien wiedzieć odbiorca energii elektrycznej?
drukuj stronę
poleć znajomemu

Co powinien wiedzieć odbiorca energii elektrycznej?

III. OBSŁUGA KLIENTA

Co można załatwić w Biurze Obsługi Klienta, a co telefonicznie?
W jaki sposób wygodnie płacić za zużytą energię?

 

Jakie sprawy można załatwić w Biurze Obsługi Klienta?

Zawieranie umów, rozwiązanie umów,  wyjaśnianie pytań dotyczących faktur, zmiana formy płatności np. na „Polecenie Zapłaty”, zmiana okresu rozliczeniowego np. na 2-miesięczny, zmiana danych teleadresowych, wydruk duplikatów faktur, wydruk blankietów do zapłaty, zapoznanie się z naszymi ofertami.

 

Gdzie zlokalizowane są Biura Obsługi Klienta, w jakich godzinach są czynne?

Biura Obsługi Klienta znajdują się w większych miastach na terenie obecności PGE Obrót S.A., czyli w województwach: podlaskim, mazowieckim, łódzkim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim. W sumie jest ich ponad 70. Adresy Biur można znaleźć na stronie: http://www.gkpge.pl/oferta/obsluga-klienta

Biura obsługujące większą liczbę klientów czynne są w godzinach 8.00 – 19.00. Pozostałe czynne są w godzinach 8.00 – 17.00.

 

Które sprawy można załatwić telefonicznie albo drogą mailową?

PGE Obrót S.A. posiada profesjonalne Contact Center PGE, gdzie Klient może zrealizować wszystkie sprawy w takim samym zakresie, jak w Biurze Obsługi Klienta. Jest to wygodna forma kontaktu, nie wymagająca bezpośredniej wizyty w placówce dedykowanej do obsługi Klientów.

 

Jakie dodatkowe udogodnienia dla Klienta - poza możliwością telefonicznego załatwienia niektórych spraw - proponuje Spółka?

W Biurach Obsługi Klienta obsługujących największą liczbę Klientów wdrożono program Ambasador Jakości.

Ambasador to osoba, która wita Klienta już w drzwiach BOK. Zanim Klient trafi na stanowisko obsługi, Ambasador udziela mu wcześniej rad i wskazówek, pomaga przy wypełnieniu i kompletowaniu dokumentów, a także dokonuje  identyfikacji sprawy.

Zadaniem Ambasadorów Jakości jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na obsługę.

 

Czy Spółka przypomina Klientom o niezapłaconej fakturze?

Tak. Jeśli klient zapomni zapłacić rachunek za  prąd, otrzyma od PGE Obrót S.A. sms-a  z taką informacją. To nowy i wygodny dla odbiorców energii elektrycznej  teleinformatyczny kanał komunikacji, który wdrożyła Spółka. 

SMS jest wysyłany, jeżeli termin uregulowania zaległej faktury przekroczył 7 dni. Klient PGE Obrót S.A. nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów.

Ważnym elementem tego sposobu komunikacji jest jednak aktualizowanie przed odbiorców energii elektrycznej swojego nowego numeru telefonu w naszej bazie teleadresowych.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za zużytą energię?

Regulując rachunek za energię elektryczną zachęcamy do skorzystania z drogi elektronicznej (przelew internetowy) lub stałego polecenia zapłaty w swoim banku.

Płatności można także dokonać w:

  • w kasach sieci punktów płatniczych Trans Kasa banku BPH
  • w kasach sieci handlowych i stacji benzynowych opatrzonych znakiem VIA TM – Moje Rachunki
  • w kasach agencji bankowej Monetia

Rachunki można uregulować także przy okazji zakupów, płacąc w sklepowej kasie oznakowanej symbolem „Wygodne Rachunki” pod warunkiem, że ma się przy sobie oryginalną fakturę.

Obsługa płatności za energię trwa kilka sekund, co wynika z automatycznego odczytu w kasie sklepowej danych zawartych w kodzie kreskowym znajdującym się na rachunku.

Tego rodzaju zapłata faktury za energię jest możliwa dla klientów, którzy pojawiają się w: TESCO, KAUFLAND, POLSKA MARKETY, PIOTR i PAWEŁ i placówkach Pekao SA.

REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl