CZYLI JAK TWORZYŁEM WŁASNĄ INSTALACJĘ WODOROWO - TLENOWĄ W SAMOCHODZIE I JAK SIĘ UCZYŁEM JEJ UŻYWAĆ I CO Z TEGO WYNIKŁO.....
Serfując po internecie w tematach jakie mnie interesowały, czyli wszystko pod tytułem alternatywne źródła energii, trafiłem na stronę jakiej nigdy w Polsce bym się nie spodziewał. Po szczegółowym przestudiowaniu jej zawartości stwierdziłem, że pomimo istniejącego ryzyka spróbuję zakupić tam oferowany generator wodoru i tlenu. Generator ten jak wynikało z opisu rozdzielał wodę na wodór i tlen po przez elektrolizę wody. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu po kilku dniach otrzymałem przesyłkę zawierającą zakupiony na tej stronie generator. Po otwarciu paczki zobaczyłem w środku ładnie zapakowany sam generator w folii bąbelkowej całkowicie zabezpieczającej urządzenie przed uszkodzeniem w trakcie transportu i równie porządnie opakowany sterownik urządzenia. Były tam też dodatkowe elementy jak wężyk wstępny z szybkozłączką zawierającą od razu zaworek zwrotny, pierwsza porcja specyfiku umożliwiającego szybkie pozyskiwanie wodoru i tlenu z wody oraz dwie fantastyczne jak się potem okazało płyty DVD. Jedna zawierała dokładną instrukcję wideo jak zbudować samodzielnie sam generator oraz sterownik. Wyszczególniono w materiale wideo nawet w jakim sklepie i na jakiej półce dostać niezbędny element do budowy powyżej wymienionych urządzeń. Druga płyta zawierała doskonałą instrukcję całkowicie po polsku oraz materiały wideo z przeprowadzonych testów, eksperymentów i doświadczeń.
Uzbrojony więc w potężną wiedzę jaka dostarczył mi wraz z generatorem sprzedający zabrałem się do pracy. Jak można to zaobserwować w dokładnej relacji filmowej w kolejnych częściach czy też sfilmowanych etapach moich postępów, nie od razu wszystko działało, musiałem poświęcić urządzeniu i instalacji w moim wysłużonym pojeździe trochę czasu i bardziej wczytać się w instrukcję. Jednak po kilku dniach osiągnąłem pożądane rezultaty.
Dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że tylko dzięki temu że się odważyłem akurat w tamtym momencie na zakup tegoż niesamowitego, co dzisiaj wiem, urządzenia, mam nie tylko auto które już całkowicie przerobiłem co dodatkowo ułatwił mi gaźnik zamiast wtrysków i praktycznie odpalam tylko silnik na paliwie tradycyjnym by po średnio 15-20 sekundach zamknąć kranik z paliwem.
To jednak nie wszystko. Udało mi się wzorując się na podanych przykładach ze strony którą przypadkiem znalazłem zbudować zasilanie małego agregatu prądotwórczego całkowicie zasilanego już tylko przez gaz produkowany przez kilka generatorów, które oczywiście zbudowałem na podstawie dostarczonego wzorca generatora i doskonałych instrukcji w tym wideo. Okazało się to wręcz dziecinnie proste gdy do agregatu zamontowałem po prostu alternator 60A i podłączyłem sześć generatorów tak jak zobaczyłem to na filmie.
Na czym więc tak właściwie jeżdżę? To pytanie ciśnie się na pewno na usta każdego czytającego. No cóż po prostu proszę zobaczyć to samemu, klikając w link poniżej.
alternatywnepaliwa.pl.tl/Moja-droga-do-HHO.htm
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oEXve-VxHS8
http://alternatywnepaliwo.pl.tl/
PONIŻEJ W LINKU WYJAŚNIENIE JAK ROZWIĄZAĆ PEWNE OCZYWISTE DLA ELITY TECHNICZNEJ PROBLEMY
https://www.youtube.com/watch?v=MQiLKdv67FE
SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA ZESPOŁU ELEKTRONLINE
https://www.youtube.com/watch?v=9klo3g6ySD0
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |
Studenci i absolwenci ... Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Politechniki Białostockiej |
Akty prawne, normy Akty prawne, normy i inne zagadnienia |
Oświetlenie samochodowe Grupę dedykuję problemom i pomysłom związanym z realizacją oświetlenia samochodowego, światła do ... |
PHP PHP: problemy,porady,ciekawe rozwiązania |
REKLAMA |
http://www.elektroonline.pl/a/3897,GENERATOR
5;HHO-ADAMSKIEGO-