Praca - Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Mouser Electronics Poland   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2439895
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 13 czerwiec 2025
poleć znajomemu
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
miejsce pracy: Warszawa/mazowieckie
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?


  • Przygotowywanie analiz i raportów wspierających decyzje marketingowe;

  • Monitorowanie KPI kampanii (m.in. CPA, ROAS, CTR, CVR) oraz identyfikacja anomalii;

  • Analiza ruchu na platformach cyfrowych i efektywności ścieżek użytkownika, z naciskiem na kampanie performance;

  • Tworzenie i aktualizacja list klientów na potrzeby kampanii digitalowych (Google Ads, Meta), bazując na danych z BigQuery;

  • Wsparcie zespołu w zakresie personalizacji kampanii oraz ofert na podstawie danych użytkowników i historii zakupów;

  • Konfigurowanie mechanizmów śledzenia (m.in. tagi konwersji, eventy w GA4 i GTM);

  • Udział w projektach wdrażania i integracji narzędzi analitycznych i martechowych (np. CDP, MMP, CMP);

  • Weryfikacja poprawności danych po wdrożeniach technicznych i aktualizacjach serwisów/platform;

  • Udział w planowaniu i analizie testów A/B oraz eksperymentów marketingowych;

  • Generowanie insightów i rekomendacji wspierających działania Always-On i kampanie sezonowe;

  • Sugestie dotyczące strategii biddingowej, targetowania i doboru kanałów reklamowych w oparciu o dane.

Wymagania:
Kogo szukamy?


  • Znasz Google Analytics 4 – konfiguracja, analiza ścieżek użytkownika, segmentacja, eventy;

  • Posiadasz umiejętność pracy z Google BigQuery – budowanie zapytań SQL, tworzenie raportów i przekształcanie danych;

  • Masz doświadczenie w tworzeniu dashboardów i raportów w Looker Studio;

  • Wyróżnia Cię praktyczna znajomość Google Tag Manager – implementacja tagów, debugowanie;

  • Znasz narzędzia CMP (Consent Management Platform), w szczególności OneTrust;

  • Posiadasz umiejętność analizy efektywności kampanii reklamowych (Meta Ads, Google Ads, Microsoft Ads) oraz przygotowywania rekomendacji optymalizacyjnych;

  • Masz wykształcenie wyższe;

  • Znasz język angielski na poziomie min. B2.


Mile widziane:


  • Znajomość Power BI;

  • Podstawowa znajomość języka SQL (lub R / Python w kontekście analiz danych jako mile widziane);

  • Zrozumienie zagadnień z zakresu prywatności danych i zgodności z RODO;

  • Doświadczenie w pracy z modelowaniem atrybucji i analizami kohortowymi;

  • Umiejętność klarownego komunikowania wniosków i współpracy z zespołami marketingu, IT i biznesu.

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:


  • premia kwartalna;

  • udział w wynikach i Akcjonariat;

  • fundusz mieszkaniowy;

  • dofinansowanie do termomodernizacji;

  • ubezpieczenie grupowe;

  • Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa;

  • prywatna opieka medyczna;

  • goFLUENT - platforma do nauki języków obcych;

  • kafeteria benefitów MyBenefit;

  • rabat na zakupy;

  • telefon służbowy;

  • autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego.




Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/analityk-analityczka-ds-digital-marketingu_9986104.html?utm_content=analityk-danych_informatyka-administracja_warszawa_6873820
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl