Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 26 kwiecień 2025


|
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury
miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5/mazowieckie
Opis stanowiska:
Nr Ref. 201/2025
Zakres obowiązków:
(Pion Informatyki i Telekomunikacji / Dział Telekomunikacji i Infrastruktury)
Wymagania:
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na stanowisku Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację
- rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus
- tworzenie oraz modyfikacja skryptów w językach PowerShell, Batch oraz PHP na potrzeby automatyzacji i usprawnienia procesów
- wykorzystywanie platformy Endpoint Central do zdalnego zarządzania urządzeniami końcowymi (komputery, laptopy, serwery, urządzenia mobilne)
- podstawowa konfiguracja stacji roboczych w środowiskach LAN, WLAN i VPN
Nasze wymagania:
- doświadczenie zawodowe w obszarze I linii wsparcia IT – minimum 1 rok, preferowane 3 lata
- wykształcenie minimum średnie, preferowanie wyższe kierunkowe
- dobra znajomość konfiguracji stacji roboczych w środowiskach sieciowych LAN, WLAN oraz VPN
- doświadczenie w pracy zespołowej – gotowość do dzielenia się wiedzą, wspierania kolegów oraz aktywnego udziału w realizacji wspólnych zadań
- znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11 oraz praktyczne doświadczenie w ich konfiguracji i administracji
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność, rzetelność oraz terminowość w realizacji powierzonych obowiązków
- mile widziane:
- doświadczanie w pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus
- znajomość tworzenia skryptów w językach PowerShell, Batch oraz PHP, wykorzystywanych do automatyzacji i usprawniania procesów IT.
- doświadczanie systemu Endpoint Central, umożliwiające zdalne zarządzanie urządzeniami końcowymi (komputery, laptopy, serwery, urządzenia mobilne)
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/pracownik-helpdesk-w-dziale-telekomunikacji-i-infrastruktury_9816844.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_warszawa_6721645
W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/pracownik-helpdesk-w-dziale-telekomunikacji-i-infrastruktury_9816844.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_warszawa_6721645