Praca - Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury
Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Mouser Electronics Poland   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2433479
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 26 kwiecień 2025
poleć znajomemu
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury
miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5/mazowieckie
Opis stanowiska:
Nr Ref. 201/2025
Zakres obowiązków:

 


(Pion Informatyki i Telekomunikacji / Dział Telekomunikacji i Infrastruktury)

Wymagania:
Naszym Pracownikom oferujemy:


  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na stanowisku Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista

  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny

  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:


  • nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację

  • rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus

  • tworzenie oraz modyfikacja skryptów w językach PowerShell, Batch oraz PHP na potrzeby automatyzacji i usprawnienia procesów

  • wykorzystywanie platformy Endpoint Central do zdalnego zarządzania urządzeniami końcowymi (komputery, laptopy, serwery, urządzenia mobilne)

  • podstawowa konfiguracja stacji roboczych w środowiskach LAN, WLAN i VPN


Nasze wymagania:


  • doświadczenie zawodowe w obszarze I linii wsparcia IT – minimum 1 rok, preferowane 3 lata

  • wykształcenie minimum średnie, preferowanie wyższe kierunkowe

  • dobra znajomość konfiguracji stacji roboczych w środowiskach sieciowych LAN, WLAN oraz VPN

  • doświadczenie w pracy zespołowej – gotowość do dzielenia się wiedzą, wspierania kolegów oraz aktywnego udziału w realizacji wspólnych zadań

  • znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11 oraz praktyczne doświadczenie w ich konfiguracji i administracji

  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, samodzielność, rzetelność oraz terminowość w realizacji powierzonych obowiązków

  • mile widziane:

    • doświadczanie w pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus

    • znajomość tworzenia skryptów w językach PowerShell, Batch oraz PHP, wykorzystywanych do automatyzacji i usprawniania procesów IT.

    • doświadczanie systemu Endpoint Central, umożliwiające zdalne zarządzanie urządzeniami końcowymi (komputery, laptopy, serwery, urządzenia mobilne)



Dodatkowe informacje:
Oferujemy:

W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.




Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/pracownik-helpdesk-w-dziale-telekomunikacji-i-infrastruktury_9816844.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_warszawa_6721645
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl