Praca - Pracownik I-wszej linii wsparcia IT
Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Mouser Electronics Poland   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2432910
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 21 kwiecień 2025
Dodaj do ulubionych
poleć znajomemu
Klient portalu Praca.pl
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Pracownik I-wszej linii wsparcia IT
miejsce pracy: Warszawa/mazowieckie
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska

  • Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych.

  • Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie.

  • Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami serwisowymi.

  • Rozwijanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dla serwisu i klientów wewnętrznych.

  • Praca nad narzędziami wspierającymi działalność Helpdesku IT.

Wymagania:
Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w helpdesku lub zespole serwisowym oraz znajomość dobrych praktyk ITIL.

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, sieci komputerowych (w tym WLAN) oraz aplikacji biznesowych (mile widziane aplikacje sklepowe i kasowe).

  • Doświadczenie z ekosystemem Office 365.

  • Praktyczna znajomość Jira Service Management (Atlassian).

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.

  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji (np. Power Automate).

  • Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa IT.

  • Znajomość angielskiego na poziomie B1 umożliwiająca korzystanie z dokumentacji.

  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.

  • Cierpliwość, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym oraz chęć rozwoju.

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Oferujemy


  • Udział w budowaniu zespołu i procesów serwisowych pierwszej linii wsparcia.




  • Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów.




  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie, zależnie od preferencji.




  • Pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków.




  • Praca w biurze w Warszawie w godzinach 8:00-22:00, z możliwością pracy zdalnej w weekendy.






Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/pracownik-i-wszej-linii-wsparcia-it_9721444.html?utm_content=pracownik-i-wszej-linii-wsparcia_informatyka-administracja_warszawa_6632923
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl