Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 07 kwiecień 2025


|
Klient portalu Praca.pl
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista ds. Digital Customer Experience
miejsce pracy: Warszawa/mazowieckie
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska
- Projektowanie oraz optymalizacja doświadczeń klientów w środowisku cyfrowym, szczególnie w aplikacjach i na portalach, z naciskiem na płatności cyfrowe.
- Planowanie, inicjowanie oraz zarządzanie projektami mającymi na celu polepszenie ścieżki klientów w cyfrowych kanałach obsługi.
- Monitorowanie i analizowanie efektywności interakcji klientów z cyfrowymi produktami firmy.
- Proponowanie i wdrażanie innowacji i ulepszeń w omawianym obszarze.
Wymagania:
Wymagania
- Doświadczenie w tworzeniu cyfrowych doświadczeń klientów oraz pracy projektowej, w tym w roli lidera.
- Umiejętność analizowania danych i wnioskowania.
- Biegłość w języku angielskim.
- Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics jest dodatkowym atutem.
- Kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Oferujemy
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-ds-digital-customer-experience_9720535.html?utm_content=specjalista-ux_internet-e-commerce_warszawa_6632314
Oferujemy
- Stałą współpracę na warunkach umowy o pracę.
- Bogaty pakiet socjalny oraz ubezpieczenie grupowe.
- Program emerytalny z finansowaniem składek.
- Możliwość pracy w elastycznych warunkach, w tym w ramach wewnętrznego rynku pracy.
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-ds-digital-customer-experience_9720535.html?utm_content=specjalista-ux_internet-e-commerce_warszawa_6632314