Praca - Specjalista Helpdesku IT
Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Mouser Electronics Poland   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2430793
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 05 kwiecień 2025
poleć znajomemu
Super-Pharm
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista Helpdesku IT
miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska 48/mazowieckie
Opis stanowiska:
Nr Ref. 091/2025
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:


  • Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych 

  • Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia, zapewnienie efektywności procesów serwisowych 

  • Współpraca z innymi członkami zespołu serwisowego przy rozwiązywaniu problemów użytkowników 

  • Współpraca z innymi działami i partnerami serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania systemów IT 

  • Rozwijanie bazy wiedzy i dokumentacji dla potrzeb własnych serwisu i dla klienta wewnętrznego (biznesowego i pracowników) 

  • Rozwijanie narzędzi wspomagających pracę Helpdesku IT 

Wymagania:
Wymagania:


  • Doświadczenie pracy w zespole serwisowym lub w helpdesku i znajomość dobrych praktyk w zakresie serwisu IT (ITIL)

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, lokalnych sieci komputerowych (w tym WLAN) i doświadczenie z klienckimi aplikacjami biznesowymi (aplikacje sklepowe, kasowe, to dodatkowy atut)

  • Znajomość ekosystemu Office 365

  • Doświadczenie w pracy z Jira Service Management (Atlassian)

  • Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów technicznych

  • Doświadczeni w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji „by design” (np. Power Automate)

  • Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących bezpieczeństwa informatycznego

  • Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji (B1)

  • Umiejętności analityczne, dociekliwość i metodyczne podejście do rozwiązywania problemów

  • Cierpliwość i umiejętności komunikacyjne: będziesz pracować zarówno z osobami bez doświadczenia technicznego jak i z serwisami technicznymi

  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu

  • Umiejętność pracy zespołowej

  • Chęć udziału w budowaniu procesów serwisowych

  • Ciekawość oraz chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym w naszym biurze w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 48: pracujemy codziennie z wyjątkiem świąt i niedziel niehandlowych na dwie 8-godzinne zmiany między 8 a 22. Od poniedziałku do piatku praca jest w biurze, w weekendy w formie zdalnej

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Oferujemy:


  • Udział w budowaniu zespołu i procesów serwisowych pierwszej linii wsparcia, możliwość wdrażania swoich pomysłów

  • Możliwość rozwoju wraz z rozwojem zespołu

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia, zalężeni od preferencji kandydat

  • Pakiet benefitów zależny od formy zatrudnienia: rabaty pracownicze, dostęp do opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków w biurze




Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-helpdesku-it_9721441.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_warszawa_6632920
Oferta nieaktualna
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl