Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 15 marzec 2025


|
Concentrix
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
miejsce pracy: Szczecin/zachodniopomorskie
Zakres obowiązków:
- Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
- Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
- Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
- Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
- Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
- Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
Wymagania:
- Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta.
- Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon.
- Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników.
- Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji.
- Wsparcie w kwestiach nontechnicznych, np. marketing, sprzedaż.
- Dokumentacja procesów rozwiązywania problemów i obsługi zapytań.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-ds-wsparcia-klienta-z-jezykiem-angielskim_9618844.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_szczecin_6538228
- Umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt cywilny z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające oraz szanse na rozwój jako ekspert obsługi klienta.
- Szeroki pakiet socjalny włączając w to prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-ds-wsparcia-klienta-z-jezykiem-angielskim_9618844.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_szczecin_6538228
Oferta nieaktualna