Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 28 styczeń 2025
QMS Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT
miejsce pracy: Warszawa, Białołęka/mazowieckie
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni)
- Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej
- Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie funkcjonalności dostępnych w systemach firmy QMS
- Przekazywanie rozwiązań technicznych w jasny, komunikatywny oraz profesjonalny sposób
- Ewidencjonowanie na bieżąco zgłoszeń i kontaktów z Klientem w dedykowanym systemie obsługowym CRM
- Ścisła współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Wdrożeń IT
Wymagania:
Wymagania
- Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku - 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny)
- Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz konfiguracji systemów operacyjnych (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
- Podstawowa praktyczna znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN i Wi-Fi (weryfikowana w trakcie rekrutacji)
- Podstawowa znajomość baz danych SQL
- Samodzielność w analizowaniu problemów i szukaniu rozwiązań
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/konsultant-help-desk-pierwsza-linia-wsparcia-w-dziale-wdrozen-it_9468196.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_warszawa-bialoleka_6402928
Oferujemy
- Pracę w stabilnej firmie z wieloletnim doświadczeniem
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania,
- Dodatkowy pakiet premiowy
- Szkolenia
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracę w zgranym, profesjonalnym zespole
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/konsultant-help-desk-pierwsza-linia-wsparcia-w-dziale-wdrozen-it_9468196.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_warszawa-bialoleka_6402928