Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 28 styczeń 2025
Klient portalu Praca.pl
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Administrator IT / HelpDesk
miejsce pracy: Jasło/podkarpackie
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska
- Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia w systemie ticketowym, zarządzanie incydentami IT.
- Współpraca przy projektach IT realizowanych przez nasz departament.
- Zapewnienie niezawodnej pracy infrastruktury IT oraz wsparcie techniczne dla użytkowników – zarówno zdalne, jak i lokalne.
- Konfiguracja, instalacja i administracja komputerami, urządzeniami mobilnymi, systemami operacyjnymi oraz aplikacjami.
- Tworzenie i zarządzanie kontami i grupami użytkowników zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
Wymagania:
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale IT.
- Umiejętność priorytetyzacji zadań oraz efektywnego zarządzania czasem.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację.
- Zdolności analityczne i komunikacyjne, które pomogą w efektywnym rozwiązywaniu problemów.
- Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Oferujemy
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/administrator-it-helpdesk_9459559.html?utm_content=administrator-it_informatyka-administracja_jaslo_6396109
Oferujemy
- Profesjonalny proces onboardingowy.
- Nowoczesne biuro i pracę z najnowszymi technologiami.
- Rozwój zawodowy poprzez udział w projektach i szkoleniach.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (karta sportowa, dofinansowanie wakacji dla dzieci, prezenty mikołajkowe, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna i wiele innych).
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/administrator-it-helpdesk_9459559.html?utm_content=administrator-it_informatyka-administracja_jaslo_6396109