Praca - Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2421929
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 23 styczeń 2025
poleć znajomemu
Medicover Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego
miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96/mazowieckie
Zakres obowiązków:
Nasze wymagania:


  • znajomość Active Directory - umiejętność zarządzania kontami użytkowników, resetowania haseł, przydzielania i odbierania uprawnień w systemie​

  • znajomość systemów Microsoft - wymagana jest wiedza na temat rozwiązywania problemów związanych z aplikacjami Microsoft (np. Outlook, Teams, OneDrive), weryfikacja licencji, konfiguracja MFA

  • znajomość systemów zabezpieczeń - doświadczenie w zarządzaniu i konfiguracji systemów zabezpieczeń, takich jak Forti i MDM (Mobile Device Management)

  • znajomość sprzętu komputerowego - umiejętność konfiguracji urządzeń końcowych (komputery, monitory, drukarki, urządzenia mobilne) oraz instalacji oprogramowania

  • umiejętność efektywnej komunikacji z użytkownikami lokalnymi i zespołem wsparcia

  • umiejętność zarządzania czasem i priorytetami w kontekście realizacji zgłoszeń w ramach ustalonego SLA

  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów, zarówno technicznych, jak i związanych z usługami IT

  • preferowane doświadczenie w zakresie wsparcia IT, administracji systemami, zarządzania usługami IT oraz pracy z systemami zgłoszeniowymi

  • prawo jazdy kategorii B

Wymagania:
Twoje zadania:


  • samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników

  • analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania

  • szkolenie oraz mentoring młodszych członków zespołu wsparcia technicznego, wspierając ich rozwój i podnoszenie kwalifikacji

  • tworzenie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej i bazy wiedzy, zapewniając dostęp do aktualnych i precyzyjnych informacji

  • współpraca z zespołami deweloperskimi w celu identyfikacji oraz naprawy błędów w oprogramowaniu, przyczyniając się do poprawy jego jakości działania

  • zarządzanie kontami użytkowników oraz grupami w Active Directory, dbając o ich bezpieczeństwo i wydajność​​​​​​

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Nasza oferta:


  • możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku IT

  • pracę przy projektach mających znaczący wpływ na rozwój organizacji

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie stacjonarnym

  • bezpłatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny

  • bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport

  • dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne

  • wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych

  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok"

  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover




Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-specjalistka-ds-wsparcia-technicznego_9436555.html?utm_content=konsultant-ds-wsparcia-technicznego_informatyka-administracja_warszawa_6376864
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl