Praca - Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2419784
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 21 grudzień 2024
poleć znajomemu
GEODIS Road Network Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
miejsce pracy: Błonie /mazowieckie
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:


  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.

  • Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,

  • Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.

  • Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.

  • Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.

  • Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.

  • Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.

  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.

Wymagania:
Wymagania:


  • Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.

  • Umiejętność testowania, diagnozowania urządzeń (desktopy, laptopy, urządzenia mobilne, drukarki),

  • Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.

  • Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.

  • Znajomość urządzeń mobilnych z systemem Android.

  • Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych i Active Directory.


Mile widziane:


  • Znajomość platformy Office 365 / MS Exchange.

  • Znajomość systemów wideokonferencyjnych.

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Oferujemy:


  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole.

  • Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste i techniczne.

  • Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).




Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-ds-informatyki-helpdesk-i-linia-wsparcia_9418657.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_blonie_6361528
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl