Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 10 grudzień 2024
Gemini Polska Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
miejsce pracy: Gdańsk/pomorskie
Zakres obowiązków:
Twój zakres obowiązków
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne)
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- udział w prowadzeniu projektów IT
Wymagania:
Nasze wymagania
- pasjonujesz się nowymi technologiami
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office
- potrafisz myśleć analitycznie
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-specjalistka-helpdesk_9402793.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_gdansk_6347776
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-specjalistka-helpdesk_9402793.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_gdansk_6347776