Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 14 listopad 2024
TENSOFT Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Konsultant IT - Help Desk
miejsce pracy: Opole/opolskie
Zakres obowiązków:
Twój zakres obowiązków
- Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS
- Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań
- Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów
- Konfiguracja i aktualizacja oprogramowania u klientów
- Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłaszanych problemów i ich rozwiązań
- Szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z systemu AdAS
- Współpraca z zespołem programistów i administratorów w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów
Wymagania:
Nasze wymagania
- Ogólna wiedza w zakresie technologii informatycznych
- Preferowane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (kierunki informatyczne lub ekonomiczne)
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Chęć rozwoju, gotowość do nabywania nowej wiedzy i otwartość na nowe technologie
- Prawo jazdy kat. B (czynne). Nie dotyczy osób niepełnosprawnych ruchowo
- Umiejętność pracy z ludźmi oraz otwartość do prowadzenia rozmów z klientami
- Zorganizowanie i terminowość
- Umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów
- Dla osób zainteresowanych STAŻAMI I PRAKTYKAMI (rozpatrujemy aplikacje tylko studentów lub absolwentów studiów informatycznych)
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze systemów informatycznych (np. ERP, CRM lub Help Desk)
- Znajomość języka SQL
- Umiejętność programowania skryptów/wydruków/raportów w programach typu Fast Report/Crystal Reports
- Wiedza w zakresie dziedzin realizowanych w urzędach miast i gmin np. finanse, księgowość, kadry i płace, podatki lokalne itp.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/konsultant-it-help-desk_9343066.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_opole_6296161
Takie dajemy możliwości rozwoju
- szkolenia wewnątrzfirmowe
- szkolenia zewnętrzne
- wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
- wymiana wiedzy technicznej w firmie
To oferujemy
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od zaraz – pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 16
- Szybkie i bezbolesne wdrożenie, dostarczymy materiały plus przeprowadzimy wewnętrzne szkolenie, a także zapewnimy potrzebne wsparcie na każdym etapie Twojej pracy
- Możliwość szybkiego rozwoju w kierunku specjalisty ds. wdrożeń
- Nabycie eksperckiej wiedzy m.in. z zakresu zarządzania bazami danych, przygotowania skryptów, obsługi programów klasy ERP
- Czeka na Ciebie uśmiechnięta ekipa i komfortowe warunki pracy
Wsparcie zespołu
- Podchodzimy profesjonalnie do przeszkolenia każdego nowego pracownika, ponieważ zależny nam na skutecznym wdrożeniu. Dlatego stawiamy na spokojną i merytoryczną adaptację. Dostaniesz od nas materiały do nauki i analizy. Otrzymasz kompleksowe wsparcie swojego zespołu, tak abyś nabrał pewności siebie, nabył odpowiednich kompetencji, co pozwoli Ci szybko samodzielnie realizować zadania i osiągać satysfakcję z pracy u nas.
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/konsultant-it-help-desk_9343066.html?utm_content=pracownik-help-desk_informatyka-administracja_opole_6296161