Praca - Ekspert / Ekspertka ds. Strategii Customer Experience
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   Amper.pl sp. z o.o.  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna PRACA Informatyka Oferta Nr 2412026
Wyszukaj ofertę pracy
Słowo
Branża
...
Region
szukaj
Oferta z dnia: 28 wrzesień 2024
poleć znajomemu
Orange Polska
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Ekspert / Ekspertka ds. Strategii Customer Experience
miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 160/mazowieckie
Zakres obowiązków:

  • Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów.

  • Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań.

  • Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów.

  • Realizowanie inicjatyw wspierających proces wdrożenia strategii. Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie definiowania i uruchamiania działań naprawczych.

  • Monitorowanie wdrażania strategii obszaru Doświadczeń Klientów.

  • Prowadzenie projektów strategicznych w Doświadczeniach Klientów.

Wymagania:

  • Masz doświadczenie z obszarów, w których w centrum uwagi jest Klient oraz budowanie jego pozytywnych doświadczeń (np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing).

  • Masz doświadczenie w pracy w projektach, szczególnie prowadzonych metodami zwinnymi.

  • Cechuje Cię orientacja na klienta i budowanie jego pozytywnych doświadczeń.

  • Potrafisz analizować dane, wyciągać na ich podstawie wnioski i prezentować je.

  • Potrafisz pokazać wpływ wdrożeń na doświadczenia Klienta i zarekomendować działania z uwzględnieniem perspektywy biznesowej różnych interesariuszy.

  • Masz wysoką motywację do realizacji celów biznesowych.

  • Masz dobrą praktyczną znajomość Microsoft Office, szczególnie Excela oraz Power Pointa.

  • Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim.

  • Cechuje Cię orientacja na współpracę i poszukiwanie nowych rozwiązań.

  • Znajomość branży telekomunikacyjnej oraz zainteresowanie nowymi technologiami (np. AI, chatGPT) będą dodatkowymi atutami.

Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
ABOUT MAJOREL

 

At Majorel, we create amazing customer experiences that people value and we are proud of. By combining talent, data, and technology we deliver real impact for our partners.

 

Our vision is to be our clients’ trusted long-term partner for customer engagement in a constantly changing world. Creativity, Excellence and Respect drive everything we do. This ensures success for our partners and allows us to thrive as one team.

 

Majorel is an equal opportunity employer that embraces diversity. We are committed to the principle of equal employment opportunities for all employees and to providing employees with a work environment free of discrimination and harassment. All employment decisions at Majorel are based on business needs, job requirements and individual qualifications, without regard to gender, age, ethnicity, race, nationality, religion, disability, gender identity, sexual orientation, marital or civil partnership status or any other basis as protected by local law.

 

Majorel and its employees do not tolerate, engage in, or support Human Trafficking, Forced Labour or Child Labour of any kind through Majorel’s activities, including in its supply chain, or assist Majorel clients or any other party in doing so.

 

Majorel & Teleperformance

 

You are applying for a job at Majorel, which is now part of Teleperformance. Welcome to a whole new world of opportunities!

 

In the coming months, the best of both organizations will converge to deliver even more agile and resilient digital business services. With nearly 500,000 team members in more than 95 countries, we are stronger together and ready to master the future.

 

Disclaimer

 

The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by people assigned to this classification. They are not to be construed as an exhaustive list of all responsibilities, duties, and skills required of personnel so classified. All personnel may be required to perform duties outside of their normal responsibilities from time to time, as needed.



Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/junior-content-analyst-fluent-german_9289985.html?utm_content=moderator-tresci_internet-e-commerce_krakow_6249878


Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/ekspert-ekspertka-ds-strategii-customer-experience_9289811.html?utm_content=analityk-danych_informatyka-administracja_warszawa_6249740
REKLAMA
Branża
REKLAMA
Region
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl