Wyszukaj ofertę pracy
Oferta z dnia: 20 kwiecień 2024
Candellux Lighting Sp. z o.o.
telefon:
e-mail:
Oferta pochodzi z serwisu Praca.pl
Specjalista obsługi Klienta w dziale e-commerce
miejsce pracy: Wołomin/mazowieckie
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
- praca dla Klientów B2B oraz B2C
- poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych
- obsługa procesów zamówień, zwrotów, reklamacji
- tworzenie ofert i akcji promocyjnych
- prowadzenie firmowych social mediów
- dbałość o profesjonalną prezentację kolekcji Candellux w e-sklepach
Wymagania:
Nasze oczekiwania:
- znajomość funkcjonowania mechanizmów rynku e-commerce (szczególnie w obszarach związanych z procesami back-office)
- bardzo dobra znajomość MS Excel (w procesie rekrutacyjnym będzie podlegała weryfikacji)
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania Facebook, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube
Mile widziane:
- doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu sklepu internetowego
- znajomość platform idosell, crm, cms, baselinker
- doświadczenie w pracy z xml, csv
- znajomość języka obcego w stopniu bardzo dobrym
Dodatkowe informacje:
Forma kontaktu:
https://www.praca.pl/specjalista-obslugi-klienta-w-dziale-e-commerce_8985340.html?utm_content=specjalista-ds-e-commerce_internet-e-commerce_wolomin_5978110