Ludzie nie chcą zmieniać dostawców energii elektrycznej
Jak dowiadujemy się z „Gazety Prawnej” w ciągu minionych dwóch lat tylko 1011 gospodarstw domowych skorzystało z możliwości zmiany dystrybutora energii elektrycznej. Przyczyną tego stanu są skomplikowane procedury, na jakie napotykają się ludzie, którzy mają zamiar dokonać zmiany, a także wizja podwójnych rachunków. Sprzedawcom natomiast nie opłaca się walka o klienta. Grzegorz Lot, dyrektor ds. sprzedaży w Vattenfall Sales Poland uważa, że aby na rynku odbiorców indywidualnych pojawiła się prawdziwa konkurencja, niezbędne zunifikowanie umów dystrybucyjnych w całej Polsce. Dodatkowo musi pojawić się możliwość wystawiania jednego rachunku za prąd w momencie, gdy rozpoczęta jest procedura zmiany dostawcy, ponadto nie zbędne jest uwolnienie cen dla odbiorców detalicznych.
Reasumując, aby doszło do prawdziwej konkurencji między dostawcami energii, pozyskiwanie klientów musi stać się opłacalne, a nie będzie to możliwe bez uwolnienia cen energii na rynku detalicznym.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.