Podczas tegorocznych targów Automaticon firma RS Components świętowała piątą rocznicę działalności w Europie Wschodniej. Na stoisku dystrybutora zaprezentowano nową markę RS Pro, która obejmuje cały asortyment produktów i zapewnia ekonomiczny zakup.
Od 1 stycznia 2011 roku, kiedy firma RS rozpoczęła działalność w Europie Wschodniej, nieustannie rośnie liczba zadowolonych klientów, przyczyniając się do wyjątkowo szybkiego rozwoju tego dystrybutora w Polsce. Tempo wzrostu utrzymuje się na tym samym poziomie, a wartość przychodów w ciągu pięciu lat wzrosła 12-krotnie. Od samego początku nie zmieniły się również cele stawiane przez firmę: profesjonalna obsługa klientów i budowanie świadomości marki. Do sukcesu przyczyniła się także silnie zaznaczona obecność na rynku lokalnym. Obecnie w biurze w Warszawie pracuje około 50 pracowników, dla których język polski jest językiem ojczystym. Nie mniej ważny jest fakt, że dostawy na terenie Polski są bezpłatne.
Kolejnym czynnikiem, który odpowiada za sukces RS jest ogromny asortyment, na który składa się ponad 500 tys. produktów. Do najchętniej kupowanych należą produkty własnej marki RS. Gama produktów RS Pro, obejmującej ponad 40 tys. produktów przemysłowych i podzespołów elektronicznych wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, będzie stale powiększana. Aby klienci nabrali pełnego zaufania do produktów RS Pro, będą one oznaczane znakiem jakości RS, który będzie poświadczał zgodność z wiodącymi normami w zakresie kontroli, testów i certyfikacji.
– Targi Automaticon są kolejnym krokiem na drodze naszego sukcesu w Polsce. To forum, na którym możemy komunikować się bezpośrednio z inżynierami, którzy w coraz większym stopniu korzystają z produktów naszej własnej marki. Pragniemy stworzyć globalną markę produktową, która będzie się kojarzyć z jakością, wysokimi parametrami i atrakcyjną ceną. RS Pro to wybór, który zapewnia klientom oczywiste korzyści – powiedział Robert Dudzik,dyrektor sprzedaży na Europę Wschodnią w RS.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |