Jedną z nowych funkcji jest wyświetlanie produktów w ramach jednej strony, co pozwala klientom wybrać odpowiednie opcje pakowania, od taśmy ciętej przez całą szpulę po szpulę ponownie nawijaną. Co więcej, klienci mają teraz większą kontrolę nad swoimi zakupami online dzięki ulepszonemu wyświetlaniu danych produktów, widoczności przedziałów cenowych dla różnych ilości zamawianych produktów przy danej opcji pakowania, a także dzięki możliwości określenia własnych preferencji pakowania bądź wyboru domyślnego rodzaju opakowania najlepszego dla danego zamówienia.
– Udostępniliśmy naszą nową platformę sieciową na całym świecie, aby móc się dalej rozwijać i zapewnić sobie elastyczność niezbędną przy szybkim rozwoju. Poprawia to doświadczenia online klientów dzięki ujednoliceniu i uproszczeniu procesu składania zamówień w sieci. Ponad 60% sprzedaży firmy w Europie odbywa się online, a dzięki tym zmianom przedstawiamy klientom propozycję, która gwarantuje wszystkim naszym klientom internetowym, włącznie z profesjonalnymi klientami kupującymi przemysłowe ilości produktów, najlepsze możliwe doświadczenia użytkownika – mówi Richard Slee, prezes ds. sprzedaży i marketingu na obszar Europy w firmie Farnell element14.
Usprawnienia strony internetowej umożliwiają klientom bezpośrednie porównanie cen, sprawdzenie opcji pakowania dostępnych dla danego produktu, a także uzyskiwanie dostępu do ponad 20 tys. produktów na szpulach z dodatkową możliwością wyboru szpuli ponownie nawijanej dla wszystkich produktów, które standardowo udostępniamy w postaci pociętych odcinków taśm.
Inne korzyści dla klientów kupujących ilości produkcyjne to dostępne na żądanie dla wszystkich produktów Farnell element14 kody serii i daty, jak również nagradzany, bezpłatny program recyklingu opakowań.
Więcej informacji na temat rozwiązań z zakresu pakowania dla klientów kupujących ilości przemysłowe znaleźć można na stronie: http://pl.farnell.com/enhanced-packaging
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |