Tauron wprowadza usługę Elektryk 24h - USŁUGI ELEKTRYCZNE - TAURON - AWARIE - GRUPA TAURON - PROMOCJE
Mouser Electronics Poland   Przedstawicielstwo Handlowe Paweł Rutkowski   PCBWay  

Energetyka, Automatyka przemysłowa, Elektrotechnika

Dodaj firmę Ogłoszenia Poleć znajomemu Dodaj artykuł Newsletter RSS
strona główna Aktualności Tauron wprowadza usługę Elektryk 24h
drukuj stronę
poleć znajomemu

Tauron wprowadza usługę Elektryk 24h

Tauron wprowadza usługę Elektryk 24h
fot. Tauron

TAURON to więcej niż prąd - z takim hasłem wystartowała listopadowa kampania, w ramach której indywidualni klienci Grupy Tauron mogą skorzystać z nowych usług i promocji, m.in. całodobowego dostępu do usług elektryka w przypadku awarii instalacji elektrycznej.

 


Usługa Elektryk 24h za darmo przez 3 miesiące 

Promocja energooszczędna daje możliwość wypróbowania usługi Elektryk 24h za darmo przez trzy miesiące. W przypadku awarii instalacji wystarczy zadzwonić na specjalny numer i wezwać elektryka, który zjawi się maksymalnie w ciągu czterech godzin. Naprawa awarii ma być darmowa pod warunkiem, że jej koszt nie przekroczy 500 zł.

Po upływie trzech miesięcy z usługi Elektryk 24h będzie można korzystać za 3,99 zł miesięcznie, lub zrezygnować z niej, np. w Punkcie Obsługi Klienta. 

W ramach listopadowej kampanii Taurona koncern promuje również oszczędności na rachunku telefonicznym oraz kosztach zakupu węgla dla klientów Grupy.


follow us in feedly
REKLAMA

Otrzymuj wiadomości z rynku elektrotechniki i informacje o nowościach produktowych bezpośrednio na swój adres e-mail.

Zapisz się
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.
Komentarze (18)
Dodaj komentarz:  
Twój pseudonim: Zaloguj
Twój komentarz:
dodaj komentarz
No avatar
Gość
Awaria zmywarki październik 2019. W styczniu 2020 "fachowiec " zabiera sprzęt do siebie na warsztat.Jest maj 2020, a zmywarki dalej nie mam. Nigdy więcej prądu z serwisantem
No avatar
Gość
Ja zgłosiłem awarię pralki i pan serwisant z Tauron elektryk 24 sprawdził i poinformował nas że naprawa tej pralki będzie kosztowała 300 zł. Ja stwierdziłem że naprawa jest za droga i wezwałem do pralki prawdziwego serwisanta i okazało się że naprawa w sumie kosztowała 50 złotych a koszt części zamiennych to 4 złotych.
to są naciągacze z Taurona a nie elektryki
No avatar
Gość
Naciąganie klientów na kasę.
No avatar
Gosc
Przepalil mi sie bezpiecznik elektryk przyjechal w ciagu 2godz za bezpiecznik musialam zaplacic 100zl bo usluga tego nie obejmowal chociaz by mogla bo usluga nie przekroczyla 500zl jest tam troszke naciagniete ale to jest to ze przyjezdza fachowiec ze sprzetem i 24godz on jest.Padl mi prad wtedy ogrzewanie nie dzialalo dla mnie samej to byla wielka pomoc ze byl sprawdzil dokładnie i naprawil.Ocencie same przeczytajcie warunki i sami za decydujcie .Nie mialam bym ogrzewania cholera wie ile a tak pewne ze byl i zrobil.
No avatar
Gość
A ja za dojazd nic nie placilam
No avatar
ELEKTRYK CHORZÓW
prowadzę małą firmę elektroinstalacyjną i świadczę m.innymi usługi dla Taurona w ramach elektryk 24. Przyjeżdżam do klienta niezwłocznie jak to możliwe zazwyczaj ok. 2 godziny, chyba że klientowi pasuje to umawiam się inaczej. Jak na razie wszyscy klienci są bardzo zadowoleni i niektórzy dają nawet napiwki moim pracownikom, albo wysyłają sms-y typu : dziękuję za świetnego fachowca albo super fachowa i szybka pomoc. Niektórzy są nawet zdziwieni że nic nie muszą płacić.
Sprawa lampy: fakt, urządzenia odbiorcze nie podlegają tej usłudze, tylko instalacja. Ale przecież elektryk, który przyjeżdża to też człowiek, przed przyjazdem kontaktuje się z klientem i wtedy trzeba się dogadać.
Co do wymiany puszki - kwestia interpretacji regulaminu (a wymiana rzeczywiście tyle kosztuje, sama puszka to grosze), myślę że powinno dać się to zrobić w ramach usługi, ale puszki bardzo rzadko się wymienia.
Co do rachunku 300% droższego - to chyba nie z Tauronem umowę podpisałeś tylko z jakimś domokrążcą .
Moim zdaniem to korzystna oferta dla każdego,kto nie jest elektrykiem. Obsługując od lat wiele awarii wiem, że najgorsze to jest jak dla oszczędności awarię zaczyna usuwać sąsiad, który coś tam niby o elektryce wie. Naprawa instalacji po takie osobie to naprawdę trudna, czasochłonna i bardzo droga usługa. Jak ktoś ma elektryka za darmo to przynajmniej nie woła sąsiada by popsuł jeszcze bardziej i w miarę szybko i sprawnie można to naprawić.
Co do limitu 500zł na jedną awarię to sporo. Jak dotychczas miałem tylko 1 przypadek (w zawodzie od 2002r), że koszt usunięcia awarii przekroczył nieznacznie tę kwotę. zazwyczaj to 150 - 350zł + 8%VAT
No avatar
Gość
ja nie wiem czy piszemy o tym samym bo ja juz drugi raz korzystam za pierwszym razem byl do pralki a dzisiaj ma przyjechac do kuchenki ja jestem zadowolona
No avatar
Gość
Ja dałem się w to wrobić i teraz płacę faktury za en. elektr. o ponad 300% /TRZYSTA PROCENT/ wyższe niż poprzednio.
No avatar
Gość
Mam kamping na działce w okolicach Olkusza. Wybiło bezpiecznik w zabezpieczeniu przedlicznikowym, które jest plombowane. Mam wykupioną usługę "Prąd z Elektrykiem 24H". Brat zadzwonił na numer Obsługi Klienta i poinformowano go, że taka wymiana bezpiecznika jest świadczona w tym pakiecie usług i podano nr odpowiedniego paragrafu regulaminu usługi. Otrzymał też nr telefonu do sekcji Elektryk 24H gdzie jednak poinformowano go, że wymiana bezpiecznika w zabezpieczeniu przed licznikiem w skrzynce na zewnątrz budynku nie wchodzi w zakres świadczenia tej usługi i pan powołał się na wewnętrzne przepisy! A co wchodzi? Drobiazgi jak np. iskrzenie na przewodach itp., natomiast usługa wymiany bezpiecznika topikowego kosztuje 150-200 zł w zależności od dojazdu i straconego czasu przez fachowców!!! Zadzwonił więc powtórnie do Obsługi Klienta, gdzie już inna pani poinformowała go, że skoro "fachowiec" mu tak powiedział to pewnie poprzednia konsultantka się pomyliła (czyżby "wyciągnęła z sufitu" numer paragrafu, na który się powołała?), a klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji i zostanie ona rozpatrzona w terminie 2 tygodni... No cóż, a w tym czasie trzeba być bez energii elektrycznej, albo zapłacić to zaraz przyjadą.... CZUJĘ SIĘ OSZUKANY taką pseudo umową!!! To wyciąganie pieniędzy od odbiorców energii.
No avatar
babcia nr2
DODAM TYLKO CO PRZECZYTAŁAM W KOMENTARZACH ,ŻE CAŁA USŁUGA ELEKTRYK 24H TO WIELKA ŚCIEMA NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ TO WIELKIE OSZUSTWO MIAŁAM PŁACIĆ MNIEJ A PŁACE DUŻO WIĘCEJ
No avatar
Gość
MY DALIŚMY SIĘ Z MĘŻEM W TO WROBIĆ Uciekać od tej umowy WYWALIŁO MI BEZPIECZNIKI W DOMU TUŻ PRZED CHRZCINAMI GDZIE MASA GOTOWANIA W DOMU 3 ZAMRAŻARKI 2 LODÓWKI I MASA ŻARCIA A NA DWORZE UPAŁ PIĄTEK GODZINA 19 NIE MA GDZIE DZWONIC BO INFOLINIA DO PIĄTKU DO 18.00 ZROB SAMA CO CHCESZ....
No avatar
babcia
W gniazdku/w łazience/ brak napięcia.Coś się rozłączyło.Pan telefonicznie wypytał o szczegóły.I dowiedziałam się,że jeśli trzeba będzie wymienić puszkę
to będę musiała zapłacić ok. 120 zł. Bardzo droga puszka. Przeglądałam internet i tak drogiej puszki nie znalazłam. Poza tym pani przyjmując zgłoszenie zażyczyła sobie mój pesel/ wbrew regulaminowi/. Mój wiek to 66 lat. Usługa "elektryk 24h" to chyba nowa forma wyłudzania pieniędzy obok " na wnuczka"i "na policjanta".
No avatar
Gość
KŁAMSTWA w aktykule - z Elektryka 24 można zrezygnować po 3 miesiącach, ale w zamian za karę 25zł MIESIĘCZNIE przez co najmniej 2 lata. Czyli de facto nie można zrezygnować.
No avatar
dydko
Złodzieje
No avatar
OLA
A ja zostałam w tą usługę wrobione. Gdy w końcu postanowiłam z Elektryka skorzystać ( robiliśmy z mężem remont mieszkania i po podłączeniu instalacji okazało się, że nie świeci nam lampa sufitowa w pokoju; ani ja , ani mąż nie jesteśmy elektrykami. Instalacja w całym mieszkaniu działała więc zadzwoniliśmy po Elektryka.) Poinformowałam telefonicznie Pana, że nie wiem czy to wina instalacji czy lampy.Chciałam również żeby osoba która przyjedzie najpierw wyceniła usługę, ponieważ "Elektryk" obejmuje naprawy do 500 zł -wszystko wzwyż trzeba dopłacić. Usłyszałam ,że przyjedzie fachowiec ale jeżeli okaże się że to wina lampy to zapłacę koszty dojazdu fachowca. Ludzie to złodziejstwo w biały dzień. NIE DAJCIE SIĘ NA TO NACIĄGNĄĆ.
No avatar
Gość
Fatalny produkt.Na elektryka czekałem 25 godzin.Gdy łaskawie się pojawił stwierdził zwarcie w instalacji i wykręcił bezpiecznik.Ot cała naprawa.Śmiechu warte.
Serdecznie odradzam.
Brak obrazka
no to faktycznie niezły bajer... to się staje powszechne, że firmy dają jakieś usługi premium na start, ale zwykle haczyk tkwi w tym, że liczą one na to, że klient zapomni zrezygnować z usługi i ostatecznie będzie za nią ekstra płacił... ale takie zagranie wobec klienta to już jest przegięcie
No avatar
Bajero
"Po upływie trzech miesięcy z usługi Elektryk 24h będzie można korzystać za 3,99 zł miesięcznie, lub zrezygnować z niej, np. w Punkcie Obsługi Klienta. "

- wlasnie spróbowalem zrezygnowac z tej uslugi po 3 miesiacach. Okazało sie ze nie ma problemu, ale musze miesiecznie płacic kare w wys. ok 25 zl miesiecznie. Bajer :)
REKLAMA
REKLAMA
Nasze serwisy:
elektrykapradnietyka.com
przegladelektryczny.pl
rynekelektroniki.pl
automatykairobotyka.pl
budowainfo.pl