Rok temu firma Farnell element14 oficjalnie ogłosiła powstanie Europejskiego Biura Obsługi Klienta w Krakowie. Polska filia zatrudnia 125 specjalistów, którzy zapewniają usługi w zakresie doradztwa i wsparcia posprzedażowego. Polskie biuro ma za sobą bardzo udany rok zarówno pod względem sprzedaży, jak i relacji z klientami.
Prace nad utworzeniem polskiego centrum obsługi dystrybucji w Krakowie rozpoczęły się w marcu ubiegłego roku. Biuro obsługiwane jest przez zespół specjalistów operujących 23 językami obcymi. Stanowią oni zespół profesjonalnych doradców w zakresie sprzedaży oraz dostępności poszczególnych komponentów. Bliska współpraca z pozostałymi działami sprzedaży, obsługi i e-commerce działającymi w ramach innych placówek w całej Europie podnosi jakość oferowanych usług i gwarantuje szybką pomoc.
– Krakowski oddział Farnell element14 jest bardzo ważnym elementem w ramach globalnej struktury naszej firmy. Odpowiadając za szereg krajów Starego Kontynentu koordynuje kilkanaście tysięcy transakcji miesięcznie i w związku z tym jest obsługiwane jedynie przez najwyższej klasy specjalistów. Wybór Krakowa poprzedzony był wnikliwą i wieloetapową analizą na tle ponad 30 innych miast europejskich. Nasza ostateczna decyzja co do wyboru lokalizacji podyktowana była faktem, że jest to miejsce o bardzo dużym potencjale pod względem wykwalifikowanych i utalentowanych pracowników. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni – ocenia Elaine Barnes, Head of Commercial Centres and Quoting Europe.
Polska placówka Farnell element14 w Krakowie działa w ramach struktury liczącej oddziały w ponad 20 różnych krajach zlokalizowanych m.in. na terenie Azji, USA, Kanady i Brazylii. Łączna liczba pracowników obsługujących tę sieć to ponad 1200 osób, które zapewniają fachowe wsparcie i dostęp do ponad 600 000 komponentów i urządzeń całodobowo przez pięć dni w tygodniu.
– Miniony rok wiele nas nauczył o specyfice zarządzania w ramach globalnego łańcucha dostaw. Wyniesione doświadczenie chcemy przełożyć na nasze relacje z klientami i w tym celu sukcesywnie wprowadzamy kolejne rozwiązania, które mają ułatwić korzystanie z naszej oferty. W przyszłym roku kluczowe będzie dla nas kontynuowanie inwestycji w zakresie rozbudowy naszego asortymentu i rozbudowa oferty skierowanej dla klientów zamawiających średnie i duże ilości produktów. W tym celu zachęcamy naszych obecnych i potencjalnych klientów do zapoznawania się z materiałami dostępnymi za pośrednictwem naszej platformy społecznościowej element14 – komentuje Jakub Binda, Regional Sales Manager w Farnell element14 – Ważnym elementem wsparcia dla naszych Klientów jest też Wyszukiwarka Produktów, która ma usprawnić proces wyboru i zamawiania określonych komponentów i rozwiązań – dodaje.
Wśród działań prowadzonych na rzecz wzmocnienia relacji z klientami, firma Farnell element14 wskazuje także na swój program lojalnościowy Power Circuit. Uczestnictwo w nim pozwala na korzystanie z usług i świadczeń, które służą wspieraniu indywidualnej działalności biznesowej. Wśród korzyści, na które wskazują twórcy programu, znajdują się m.in. obniżenie kosztów podróży służbowych poprzez różnego rodzaju rabaty i zniżki, zmniejszenie kosztów pobytu w hotelach lub umożliwienie dostępu do saloników VIP na lotniskach. Ponadto osoby biorące udział w programie lojalnościowym, mogą zbierać specjalne punkty. Pozwalają one na korzystanie ze zniżek podczas kolejnych zakupów dokonywanych za pośrednictwem strony Farnell element14, mogą być również przekazane na rzecz jednej ze wskazanych fundacji charytatywnych.
– Z uwagi na wzrost ilości zamówień składanych przez firmy, które kupują u nas duże ilości komponentów, również nasza oferta jest nieustannie dostosowywana do ich potrzeb i gwarantuje nie tylko dużą elastyczność w zakresie wolumenu, ale także bardzo atrakcyjne warunki cenowe dotyczące takich transakcji – komentuje Jarosław Graboń, Outbound Manager Central & South Europe w Premier Farnell.
Więcej informacji na temat Farnell element14 oraz najnowszych produktów dostępnych w ofercie można znaleźć na stronie www.pl.farnell.com.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |