Firma RS Components (RS), marka handlowa Electrocomponents plc (LSE:ECM), wiodącego na świecie dystrybutora produktów z zakresu elektroniki, automatyki i utrzymania ruchu, wzbogaciła swoją stronę internetową o kolejne funkcje. Ulepszenia stanowią część ogólnej strategii firmy, mającej na celu zwiększenie wartości sprzedaży internetowej do 1 miliarda funtów brytyjskich. Udoskonalona funkcja intuicyjnego wyszukiwania zmniejsza liczbę kliknięć podczas wyszukiwania i zakupu produktów, co znacznie oszczędza czas. Zmiany mają na celu zwiększenie zakupów online oraz odwiedzin na stronie.
Aby zapewnić optymalne wyszukiwanie na stronie internetowej, firma RS wykorzystała najnowsze, znane na całym świecie narzędzia badania zachowań klientów. Filtry wyszukiwania dynamicznego, opierającego się o wiele atrybutów, wyraźniej określone kategorie produktów, zliczanie w czasie rzeczywistym produktów odpowiadających kryteriom wyszukiwania oraz opcja zwiększania lub zmniejszania liczby wyników wyszukiwania na stronie umożliwiają klientom zawężenie liczby wyników wyszukiwania i filtrowanie wyświetlanych informacji w celu szybszego wyszukania produktów.
Istotne informacje o produkcie zostały lepiej wyeksponowane, a dodatkowo klienci mają możliwość szybkiego zapoznania się ze specyfikacją i ceną produktu.
– Poprawa funkcjonalności handlu elektronicznego stanowi kluczowy element naszej strategii, mającej na celu ułatwienie klientom współpracy z nami. Wprowadzone ostatnio ulepszenia są kamieniem milowym w naszych działaniach zmierzających do przekształcenia strony internetowej dorównującej najlepszym wzorcom. Pragniemy zwiększyć liczbę klientów, którzy dokonują zakupu po odwiedzeniu strony, tak aby przekształcić wyszukiwanie w wyniki sprzedaży, przy jednoczesnym stworzeniu instynktownej preferencji dla naszej marki – stwierdził Keith Reville, dyrektor ds. marketingu globalnego Grupy Electrocomponents, właściciela marki RS Components.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |