Indywidualnie ustalane ceny, gwarancje ich niezmienności czy wydłużone terminy płatności - to tylko niektóre elementy nowej, elastycznej oferty ENERGI. Skorzystały z niej już m.in. Tesco, Nordea, Wienerberger, Vectra, Kopalnia Adamów. Teraz ENERGA kierują ją do firm spoza swojego terenu działania. Zaprezentuje ją w sześciu miastach na spotkaniach z przedstawicielami lokalnego biznesu.
- Stabilność, bezpieczeństwo, indywidualne podejście, wzajemne wsparcie i budowanie długoterminowych relacji to istotne dla nas wartości. Dlatego współpracujemy z ENERGĄ - mówi Dorota Ludynia, Zastępca Dyrektora Departamentu Bankowości Korporacyjnej Nordea Bank Polska, klient ENERGI-OBRÓT SA. - Zaletą nowej, elastycznej oferty firmy są indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych, dzięki czemu rachunki za energię stają się znacznie mniejsze.
Dla biznesmenów ENERGA - jako pierwsza w Polsce - wprowadziła ofertę "60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną". Wydłużony o 46 dni termin płatności pozwala przedsiębiorcom wykorzystać pieniądze przeznaczone na opłacenie rachunku za energię elektryczną na inne pilne potrzeby, czy bieżące inwestycje. W obecnej sytuacji gospodarczej, propozycja ENERGI może przyczynić się do zasilenia zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw w niezbędny kapitał. Ponadto firma oferuje promocyjną gwarancję stałej ceny nawet do 2012 roku, niezależnie od podwyżek cen energii. Audyt energetyczny, świadectwa energetyczne czy kompensacja mocy biernej to z kolei usługi, dzięki którym firmy mogą zracjonalizować zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wydatki na prąd.
- Wzrost cen energii, na który nałożył się na światowy kryzys finansowy, wymusza na wielu przedsiębiorstwach poszukiwanie oszczędności, także w obszarze związanym z zakupem energii elektrycznej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów ENERGA przygotowała dla nich nową, elastyczną ofertę, która pomoże im obniżyć koszty działalności - zachęca Ireneusz Kulka, wiceprezes spółki ENERGA-Obrót.
W ciągu ostatniego roku spółka pozyskała 120 nowych klientów biznesowych. Zakłada, że co najmniej drugie tyle zdobędzie dzięki nowej, elastycznej ofercie. Dla wielu klientów znaczenie ma również fakt, iż ENERGA - dzięki własnym licznym źródłom energii odnawialnej - dostarcza najbardziej ekologiczną energię w Polsce.
- Jesteśmy pierwszą firma w Polsce, która wykorzystuje wyłącznie energię odnawialną. Zależy nam, aby także nasi klienci przekonali się do koncepcji ograniczania śladu węglowego - mówi Paweł Jurczak, właściciel Monte Vino z Sopotu. - Chcemy pracować z innowacyjnymi i odpowiedzialnymi partnerami, dlatego podjęliśmy współpracę z firmą ENERGA, która może się pochwalić największym udziałem energii odnawialnej na naszym rynku.
Odpowiadając za zapytania płynące spoza dotychczasowego obszaru działania, ENERGA rozpoczyna akcję marketingową, której głównym elementem będzie cykl konferencji w sześciu miastach w całej Polsce. Celem spotkań z ludźmi biznesu jest zaprezentowanie nowej elastycznej oferty oraz zdobycie jak największej liczby nowych klientów.
Spotkania odbędą się w:
Poznaniu - 17.11.2009, godz. 10.00, pl. Andersa 3, 61-894 Poznań, Warszawie - 18.11.2009, godz. 10.00, ul. Grzybowska 63, 00-844 Warszawa, Kazimierzu Dolnym - 19.11.2009, godz. 10.00, ul. Puławska 86, 24-120 Kazimierz Dolny, Wrocławiu - 1.12.2009, godz. 10.00, ul. św. Mikołaja 67, 50-127 Wrocław, Krakowie - 2.12.2009, godz. 10.00, ul. Opolska 14a, 31-323 Kraków, Tychach - 3.12.2009, godz. 10.00, ul. Sikorskiego 100, 43-100 Tychy.
Administratorem danych osobowych jest Media Pakiet Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, adres: 15-617 Białystok ul. Nowosielska 50, @: biuro@elektroonline.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych.