Firma Farnell element14 zapowiedziała dzisiaj, że jej innowacyjny Program Lojalnościowy dla Firm, z nagrodami o wartości kilku milionów GBP, zostanie wprowadzony również w Polsce.
Do tej pory firma przeznaczyła dla swoich stałych klientów £500 000 na nagrody w tym popularnym programie, który miał swoją premierę w czerwcu 2012 roku. Teraz polscy klienci mogą zyskać nawet 40 000 PLN na zakupach dokonanych w Farnell element14 w ramach programu. Jest to znacznie więcej niż kwota £500 przyznana na zeszłoroczną edycję. W programie przewidziano również wyjątkowe oferty i promocje, także w zakresie usług.
Aczkolwiek nagrody w programie to nie tylko wyjątkowe oferty i promocje produktów i usług. Wśród nagród są również kupony Farnell element14, które można wykorzystać na zakupy produktów z bogatego asortymentu 500 000 pozycji oraz oferty wyjazdów integracyjnych dla pracowników firm. Nagrody można także przekazać na cele charytatywne, na konta największych krajowych i międzynarodowych organizacji pożytku publicznego.
Od stycznia br., kiedy program został wprowadzony we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Irlandii, w ciągu dwóch tygodni odnotowano już ponad 3000 rejestracji stałych klientów, których łączne zakupy w portalu przekraczają równowartość 15 milionów GBP rocznie.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować klientom z Polski nową edycję Programu Lojalnościowego dla Firm. Nowa wersja programu, w której przewidziane są zarówno nagrody, jak i wyjątkowe oferty i promocje, została opracowana pod kątem potrzeb naszych klientów - to oni są dla nas najważniejsi – powiedział Alan Paterson, Dyrektor marketingu w Farnell element14.
„Rejestracja dotychczasowych i nowych klientów w programie lojalnościowym odbywa się w tempie jeden klient na minutę. Motywuje to nas do jeszcze większych starań, aby zapewnić klientom jak najwięcej korzyści w programie oraz stworzyć warunki sprzyjające owocnej, długoterminowej współpracy. W związku z planowanym rozwojem firmy zamierzamy przeznaczyć w tym roku ponad 2 miliony GBP na nagrody. Zapraszamy do współpracy nowych klientów”.
– Udział w programie lojalnościowym przyniósł firmie Innovative Physics wiele korzyści. Naszą nagrodą w programie były kupony na kwotę 250 GBP, dzięki którym mogliśmy uzupełnić wyposażenie nowej pracowni projektowej. Uczestnictwo w programie przyniosło nam również wymierne korzyści w prowadzonej przez nas działalności. Dzięki kontaktom nawiązanym w trakcie realizacji jednej z nagród w programie udało się nam poszerzyć sieć naszych dostawców – powiedziała Natalie Harper, Dyrektor ds. rozwoju w firmie Innovative Physics.
Wprowadzenie Programu Lojalnościowego dla Firm to kolejny etap strategicznych działań Farnell element14 w Europie Wschodniej po utworzeniu w zeszłym roku w Krakowie nowego centrum telesprzedaży i telemarketingu. Centrum zapewnia najlepszą w swojej klasie obsługę dotychczasowych i nowych klientów firmy z całej Europy w 22 językach. Centrum stanowi część strategicznej inwestycji Farnell element14 i powstało z myślą o świadczeniu najwyższej jakości, wielokanałowych usług dostosowanych do potrzeb klientów.
Kolejna edycja Programu Lojalnościowego dla Firm będzie wprowadzana w krajach europejskich w lutym i marcu. Aby wziąć udział w programie klienci muszą się zarejestrować na stronie www.thepowercircuit.com.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |