Farnell element14 w dalszym ciągu umacnia swoją obecność na polskim rynku. Firma ogłosiła, że od tej chwili będzie oferowała klientom wyłącznie bezpośrednią obsługę w zakresie dostaw komponentów elektronicznych i rozwiązań inżynierskich.
W celu zapewnienia lepszej obsługi klientów w tym regionie firma zapewnia klientom lokalną wersję serwisu internetowego. Zamówienia można składać bezpośrednio w języku polskim, co znacznie zwiększa poczucie komfortu podczas korzystania z portalu. Klienci mają bezpośredni dostęp do 500 tys. produktów z cenami podanymi w lokalnej walucie i dostawą następnego dnia.
Otwarcie w październiku nowego centrum telemarketingu i telesprzedaży w Krakowie zakończyło pierwszy etap działań, które mają zapewnić nowym i istniejącym klientom Farnell element14 z całego kontynentu obsługę najwyższej klasy w 22 europejskich językach.
Centrum stanowi część strategicznej inwestycji Farnell element14 i powstało z myślą o świadczeniu najwyższej jakości, wielokanałowych usług dostosowanych do potrzeb klientów. Centrum działa w ścisłej współpracy z przedstawicielami handlowymi, działami obsługi klienta oraz zespołami e-commerce i marketingu sieci Farnell element14 w całej Europie.
Poza tym, klienci mają dostęp do globalnej społeczności element14 i wsparcia technicznego wykwalifikowanych doradców, a także do bezstronnych porad i kompleksowej pomocy z zakresu legislacji.
– Strategiczne zmiany stanowią część planu, który ma umożliwić naszym klientom bezpośredni zakup produktów Farnell element14 w Polsce oraz zagwarantować im najwyższą jakość obsługi. Farnell element14 dokłada wszelkich starań, aby rozwijać działalność ukierunkowaną na klientów poszczególnych krajów. Ma temu służyć tworzenie stron internetowych w lokalnych językach oraz podawanie informacji o cenach produktów w lokalnych walutach. Działania tego rodzaju są już wdrażane w Polsce oraz na Łotwie, Litwie i Słowacji – powiedział Robert Rospędzihowski, Dyrektor Handlowy Farnell element14.
REKLAMA |
REKLAMA |
REKLAMA |